Wpis z mikrobloga

Sezon, sezon i można powiedzieć, że już prawie po sezonie. Standardowo, rekordowy pod każdym względem - ilość pasażerów, bagażu, realizowanych kierunków czy przewiezionego frachtu. Niestety również rekordowy jeśli chodzi o opóźnienia, oczekiwanie na wydanie bagażu, kontrolę paszportową i inne tego typu niedogodności dla przeciętnego podróżnego. Jeśli to właśnie Wam przypadł zaszzyt oczekiwania w długiej kolejce lub też spędzenia nocy na lotnisku to wierzcie lub nie, ale stawaliśmy dla Was na głowie, czego pewnie z zewnątrz i tak nie widać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pojawiają się informacje jakoby rok 2019 miałby być pierwszym rokiem od dawna, w którym nie zanotujemy wzrostów, z uwagi na ceny paliwa i cięcia po stronie linii lotniczych. Pożyjemy zobaczymy.

Tymczasem czeka nas szybkie przegrupowanie przed "egzotyką" czyli lotami do destynacji takich jak Zanzibar, Oman, Colombo czy Dominikana.

#groundhandling #pracbaza #samoloty #lotnictwo
airfield_ops - Sezon, sezon i można powiedzieć, że już prawie po sezonie. Standardowo...

źródło: comment_QJAhPayzywB1MrcGcGxN1VRTfiZ1iKWd.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@airfield_ops:

Jeśli to właśnie Wam przypadł zaszzyt oczekiwania w długiej kolejce lub też spędzenia nocy na lotnisku to wierzcie lub nie, ale stawaliśmy dla Was na głowie, czego pewnie z zewnątrz i tak nie widać ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Dobra dobra, nie tłumacz się. Dla pasażera to właśnie Ty jesteś winny ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@matekmatek: Nie zgodziłbym się, pasażer nie ma dostępu do obsługi płytowej, może pokrzyczeć na przypadkowego pracownika jakiegoś lotniskowego sklepu ale do płyty się nie dostanie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@airfield_ops: KTW? Jak tak to potwierdzam, faktycznie byłem tam w tym roku pierwszy raz i niezły b----l - 10 minut czekania bo nikt nie ogarnął schodków na czas, potem jeszcze 40 zanim doczekałem się na bagaż. Dziwne, że to w ogóle cokolwiek trwa na tak małym lotnisku.
  • Odpowiedz
WAW
Mi przypadł zaszczyt posiadania rozwalonej walizki, bo zamiast przy przerzucaniu wziąć walizkę za uchwyt to ktoś złapał za teleskop ()
Ale poza tym określiłbym, że wszystko odbyło się w rozsądnych ramach czasowych.
  • Odpowiedz
@alex-fortune: W zasadzie wszystko rozbija się o czas obsługi. Szybki skok A320 to 10 ton paliwa - TUI na Punta Cane - 70 ton. To samo dotyczy bagaży czy ilości pasażerów. Odprawa trwa nie dwie a trzy godziny, przygotowanie kontenerów również trawa dłużej niż wrzucenie 100 sztuk luzem.
  • Odpowiedz
@airfield_ops: Fakt, że przez czartery to security check na terminalu B jest zatłoczony niesamowicie.
Pracujesz w Kato, możesz powiedzieć dlaczego większość pasażerów czarterów i Wizzera/ Ryana przepuszczana jest przez terminal B a nie przez A? A jest dla Lufthansy/ LOTu itd?
  • Odpowiedz