Wpis z mikrobloga

Sezon, sezon i można powiedzieć, że już prawie po sezonie. Standardowo, rekordowy pod każdym względem - ilość pasażerów, bagażu, realizowanych kierunków czy przewiezionego frachtu. Niestety również rekordowy jeśli chodzi o opóźnienia, oczekiwanie na wydanie bagażu, kontrolę paszportową i inne tego typu niedogodności dla przeciętnego podróżnego. Jeśli to właśnie Wam przypadł zaszzyt oczekiwania w długiej kolejce lub też spędzenia nocy na lotnisku to wierzcie lub nie, ale stawaliśmy dla Was na głowie, czego pewnie z zewnątrz i tak nie widać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pojawiają się informacje jakoby rok 2019 miałby być pierwszym rokiem od dawna, w którym nie zanotujemy wzrostów, z uwagi na ceny paliwa i cięcia po stronie linii lotniczych. Pożyjemy zobaczymy.

Tymczasem czeka nas szybkie przegrupowanie przed "egzotyką" czyli lotami do destynacji takich jak Zanzibar, Oman, Colombo czy Dominikana.

#groundhandling #pracbaza #samoloty #lotnictwo
Pobierz airfield_ops - Sezon, sezon i można powiedzieć, że już prawie po sezonie. Standardowo...
źródło: comment_QJAhPayzywB1MrcGcGxN1VRTfiZ1iKWd.jpg
  • 21
@airfield_ops:

Jeśli to właśnie Wam przypadł zaszzyt oczekiwania w długiej kolejce lub też spędzenia nocy na lotnisku to wierzcie lub nie, ale stawaliśmy dla Was na głowie, czego pewnie z zewnątrz i tak nie widać ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Dobra dobra, nie tłumacz się. Dla pasażera to właśnie Ty jesteś winny ¯\_(ツ)_/¯
@matekmatek: Nie zgodziłbym się, pasażer nie ma dostępu do obsługi płytowej, może pokrzyczeć na przypadkowego pracownika jakiegoś lotniskowego sklepu ale do płyty się nie dostanie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@airfield_ops: KTW? Jak tak to potwierdzam, faktycznie byłem tam w tym roku pierwszy raz i niezły burdel - 10 minut czekania bo nikt nie ogarnął schodków na czas, potem jeszcze 40 zanim doczekałem się na bagaż. Dziwne, że to w ogóle cokolwiek trwa na tak małym lotnisku.
WAW
Mi przypadł zaszczyt posiadania rozwalonej walizki, bo zamiast przy przerzucaniu wziąć walizkę za uchwyt to ktoś złapał za teleskop ()
Ale poza tym określiłbym, że wszystko odbyło się w rozsądnych ramach czasowych.
@alex-fortune: W zasadzie wszystko rozbija się o czas obsługi. Szybki skok A320 to 10 ton paliwa - TUI na Punta Cane - 70 ton. To samo dotyczy bagaży czy ilości pasażerów. Odprawa trwa nie dwie a trzy godziny, przygotowanie kontenerów również trawa dłużej niż wrzucenie 100 sztuk luzem.
@airfield_ops: Fakt, że przez czartery to security check na terminalu B jest zatłoczony niesamowicie.
Pracujesz w Kato, możesz powiedzieć dlaczego większość pasażerów czarterów i Wizzera/ Ryana przepuszczana jest przez terminal B a nie przez A? A jest dla Lufthansy/ LOTu itd?