Aktywne Wpisy
oficjalniemartwa +32
Mam taką popieprzoną aurę, że ludzie, nawet gdy mnie słabo znają, to się przede mną otwierają i zaczynają zwierzać niepytani nawet przeze mnie o żaden szczegół ze swojego życia. Przelewają to wszystko na mnie, a ja potem siedzę na Mirko o 3 w nocy, bo nie mogę spać dźwigając w głowie historie innych osób, bez własnej zgody.
Nie wyspałam się chyba już od 15 lat...
Nie wyspałam się chyba już od 15 lat...
Turkotka +33
Ale po 30 lvl mi się zrobił ból dupy o to że ktoś dostał mieszkanie od rodziców. Przecież to jest tak absurdalne że ja muszę robić fikołki tylko dlatego że się urodziłem w tej a nie innej rodzinie. Przez 20 lat taka osoba może robić na pół etatu i będzie żyła na takim poziomie jak ktoś kto musi się szarpać z życiem żeby mieć dach nad głową.
Zaraz ktoś napisze mogłeś wrócić
Zaraz ktoś napisze mogłeś wrócić
Zgasiłem, odpalił, zgasiłem, poczekałem 20 minut, odpalił. Bateria 12.56V, spadła odrobinę ale to nie jest nienormalne. I jedyne co mi przychodzi na myśl, że aku już nie trzyma ale byłem w trasie jednak więc powinno się podładować i nie paść w 3 minuty. Więc nie wiem co jest grane.
#motocykle #awaria #wtf
Raz miałem przypadek też że kabel od aku był przełamany. Zazwyczaj działał, ale lekko się grzał.
A jak poruszałeś to przestawał odpalać.
Nic się nie dzieje bez przyczyny. pzdr
Jakie masz napięcie podczas uruchamiania? Przy próbie odpalania słychać przekaźnik rozrusznika?
@Jofiel: Na którym biegu się odpalałeś z pychu?
Kable i styki klepaka a może sam klepak się zawiesił. Ustal gdzie jest bo może trzeba go będzie z czasem puknąć żeby odwiesić a może nawet wymienić. Po jednym przypadku trudno wyrokować.
Gx
PS Rozpie//la mnie lista porad w tym wątku :-)
@Gixaar: co to jest klepak?
Bo moja ma już pod siedzeniem nie bardzo tam ma go co grzać.
Druga sprawa - popsuty regulator ma dwa stany - albo nie ma napięcia albo daje za duże. Mój daje napięcie na Aku i nie pozwala na obrotach przekroczyć 14v
a w duszy prawda. też tak myslalem dopoki sie na watek na 600rr.net nie natknalem. Dopoki motocykl nie przekroczyl 87C wszystko mialem wzorcowo. ladowanie, wyjscia z alternatora (60v na fazie) problem sie zaczynal jak temperatura wzrosla powyzej 87C, nagle brak pradu w moto. wymienilem aku - dalej to samo. Wystarczylo, ze motocykl postal z 20 minut i wszystko