Wpis z mikrobloga

Noż kurde... Wyjechałem na wycieczkę, tankuje na trasie, chcę odpalić a tu... dupa, aku siadło, przekręciło 2-3 razy i wywaliło choinkę światełek na liczniku ( ͡° ʖ̯ ͡°) Znajomi wszyscy w pracy, do domu 50 km. Dwóch gości pomogło mi popchnąć, opona się ślizga, nie chce przekręcić, no nie odpalę. Inny pożyczył mi śrubokręt i dostałem się do akumulatora. Kombinuje i w końcu znalazłem miłego gościa ze sklepiku Tesco przy stacji, który nie dość, że miał kable to mi jeszcze podjechał autem i odpaliła w sekundę po jednym obrocie rozrusznika. Koniec wycieczki, szybki powrót do domu. Na baterii 12.95V, ładowanie do 13.99V ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
Zgasiłem, odpalił, zgasiłem, poczekałem 20 minut, odpalił. Bateria 12.56V, spadła odrobinę ale to nie jest nienormalne. I jedyne co mi przychodzi na myśl, że aku już nie trzyma ale byłem w trasie jednak więc powinno się podładować i nie paść w 3 minuty. Więc nie wiem co jest grane.
#motocykle #awaria #wtf
Pobierz Jofiel - Noż kurde... Wyjechałem na wycieczkę, tankuje na trasie, chcę odpalić a tu.....
źródło: comment_G80bixH1cmZK8zt6l7PP1Xb5UL0Vzmd9.jpg
  • 18
Dwóch gości pomogło mi popchnąć, opona się ślizga, nie chce przekręcić, no nie odpalę.


@Jofiel: Na którym biegu się odpalałeś z pychu?

Kable i styki klepaka a może sam klepak się zawiesił. Ustal gdzie jest bo może trzeba go będzie z czasem puknąć żeby odwiesić a może nawet wymienić. Po jednym przypadku trudno wyrokować.

Gx
PS Rozpie//la mnie lista porad w tym wątku :-)
@Bartek0609: akurat reglery to jest dominanta hondy ;) w suzuki sie palily (doslownie) przez to, ze byly za kolektorami. W hondzie za to zywica jest ciulowatej jakosci i nie przewodzi tak ciepla przez co reglery siadaja.
@Stitch: sc57 miały z boku pod owiewką - tak jak mała pc33?
Bo moja ma już pod siedzeniem nie bardzo tam ma go co grzać.
Druga sprawa - popsuty regulator ma dwa stany - albo nie ma napięcia albo daje za duże. Mój daje napięcie na Aku i nie pozwala na obrotach przekroczyć 14v
@Jofiel: f4i tez mialy pod dupą i z braku chłodzenia się jaraly :)
a w duszy prawda. też tak myslalem dopoki sie na watek na 600rr.net nie natknalem. Dopoki motocykl nie przekroczyl 87C wszystko mialem wzorcowo. ladowanie, wyjscia z alternatora (60v na fazie) problem sie zaczynal jak temperatura wzrosla powyzej 87C, nagle brak pradu w moto. wymienilem aku - dalej to samo. Wystarczylo, ze motocykl postal z 20 minut i wszystko