Wpis z mikrobloga

@drzewko94: Biorąc pod uwagę to, jak bardzo wtopiłem z zakupem samochodu powyżej 10 tys. to brałbym taką Skodę i bym doinwestował w naprawie, aby służyła te kilka lat ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@drzewko94: jeśli to jest zdjęcie tego konkretnego auta, to sprowadzone z DE i cena, którą podajesz to 810 EUR czyli handlarz musiałby ją kupić za mniej więcej 600 EUR podczas gdy w Niemczech z tego rocznika i z tym silnikiem kosztują 1000 -1200 EUR i więcej

@drzewko94: Ta deska potrafiła się trafić nawet w 2004 roczniku mimo że lift był wczesniej. Do bieda wersji wkładali przedliftowe, a ta jest typowa bieda salon polska, korbotronik, brak listew na drzwiach, ręczne lusterka, o braku klimy nawet nie wspominając.
@Eternit_z_azbestu dzieki za info, to mnie wlasnie zastanawialo. Ta desk mega slabo wyglada, jakby byla zywcem wyjeta z jakiejs felicji z 1996. Generalnie na klime jestem uczolony i nie moge w niej przebywac a auto ma sluzyc jako dupowóz raz na 2 tygodnie albo na jakies dalsze sporadyczne wycieczki wiec cudow nie oczekuje. Zreszta wiecej bajerow w starym aucie to wieksze koszta ekaploatacyjne. Mialem wlasnie dylemat czy taka bieda skoda za 3.5k
@drzewko94: Ja bym nie brał...Za dużo niepewnych rzeczy, a za tania żeby się bawić w sprawdzanie. Buda jest po lifcie, tak jak koledzy stwierdzili deska jest przed liftem, ALE...zegary sa już PO lifcie. Więc ktoś wsadził poliftowe zegary do przed liftowej deski, która to znajduje się w poliftowej budzie?
@drzewko94: @Eternit_z_asbestu: @Kuba172:
Ta #!$%@? deska a la Felicja początkowo była we wszystkich Octaviach, ale od rocznika modelowego 1999 (jeszcze przed właściwym liftem) wsadzali do modeli GLX i SLX już normalną (ojciec kupił w 1999 roku GLXa i miał już nowe wnętrze), a ta stara szła tylko do LXów.
Natomiast po lifcie lądowała już tylko w Octaviach najbiedniejszych Classic (a po 2004 roku wycofali ją całkowicie i w Octaviach