Wpis z mikrobloga

Ok, kilka osób jest zainteresowanych, bardzo mi miło, to jedziemy!
Na początek się przedstawię. Na imię mam Michał, jestem lekarzem, interesuję się psychologią ewolucyjną i inteligencją emocjonalną. Oczywiście to nie znaczy od razu, że wiem o czym mówię xD. Postaram się do tego przekonać. Swoje rady będę zamieszczał w punktach.
1. Miej przy sobie kartkę papieru i długopis. Jeśli uznasz, że coś, co mówię, przekonało Cię, zapisz to sobie. Po swojemu, a potem dodaj do tego swoje sytuacje z życia, czy przemyślenia. To łatwiej pozwoli sobie coś nowego przyswoić, by na zawsze mieć to gdzieś dostępne w mózgu, do użycia. Samo czytanie zwykle takich rad zwykle sprawia, że zapominamy o nich zaraz, nawet jeśli nam się spodobały.
2. Czego pragną kobiety? Chciałem inaczej rozpocząć ale komentarz z poprzedniego wpisu skłonił mnie do takiego startu. Mnóstwa rzeczy, one same nie mają poczęcia czego. Cofnijmy się jednak w czasie o 30k.
Wtedy to facet walczył by spłodzić jak najwięcej dzieci, a wielu nie miało żadnego potomka. Kobieta natomiast mogła mieć max kilka, które musiała potem odchować.. Dla kobiety najważniejsze było by ten facet jej potem nie opuścił i obronił przed niebezpieczeństwem. Kobieta potrzebowała bezpieczeństwa. To jest najważniejszy filar relacji damsko-męskich dla nich, większość zachowań mniej lub bardziej bezpośrednio można tym wytłumaczyć. Jednym z najmocniejszych komplementów, które można usłyszeć, to „czuję się bezpiecznie”. Nie zmieniliśmy się emocjonalnie od tego czasu, nasz układ limbiczny, który odpowiada za emocje, ewoluje bardzo powoli. Tylko kora nowa się szybko rozwija.
Dlaczego kobiety lubią pewnych siebie? Bo to zwiększa szansę, że poradzą sobie w życiu, że będą miały z nimi zabezpieczone życie, że znajdą w nich oparcie? O pewności siebie opowiem więcej w przyszłości.
Dlaczego lecą na pozycję? Bo osoby na wysokich pozycjach gwarantują stabilizacje, hajs na bezpieczne życie i inne?