Wpis z mikrobloga

@KingFight: 4 łańcuchy rozrządu, dojście bardzo #!$%@? bo zeby zrobić rozrząd musisz silnik wyciągać i go jeszcze od skrzyni biegów rozłączać. Same czesci gdzies Ok 2000 jak dobrze poszukasz wiec tragedii nie ma. Ale z racji dojścia to rozrząd w okolicach 6000 z częściami
  • Odpowiedz
via Android
  • 10
@KingFight
@gieteer Jako mechanik, szef złodziej zainkasuje za samą robote z 4 tysiące a ty musisz rozkrecać tą wielka #!$%@? w tej ciasnej komorze, żeby wyjać tego żeliwnego kloca na wierzch bo niemiecki hans inżynier wymyślił żeby rozrząd był od strony skrzyni biegów xD dziś dopiero wyjąlem silnik, a czuje się #!$%@? jak koń po westernie, a pieniądze takie same jak za wymienianie oleju i klocków, to ja już wole te klocki
  • Odpowiedz
@catsky: silnik to w ogole ewenement. Klapy wirowe, wada rozrządu, common rail z niezbyt tanimi wtryskami i cylindry których za bardzo sie nie da przetulejowac a wysypać sie potrafią
  • Odpowiedz
@catsky: z tego co w Autodacie piszą, 30 roboczogodzin, mnie klient chcial #!$%@?ć na minę z tym silnikiem, nie rób tego za cene oleju czy tam klocków tylko chciej coś extra bo wiem co to za #!$%@?
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Sm3rf1k Już za późno xD nie wiem czy będzie coś ekstra, wątpie, bo pracuje do końca tego miesiąca i wylot. Te 30 godzin całkiem realne, może się zmieszczę w tym.
  • Odpowiedz
@strawberian: z tego co kojarzę to w tym silniku nie da sie ich wymienić i nie sa żeliwne tylko z jakiś kompozytów. Sam sie zastanawiałem nad samochodem z tym silnikiem ale duze ryzyko było ze za jakiś czas bedzie trzeba cos robić z ww rzeczy. To samo tyczy silnika 2.7 tdi. Udało sie kupic nieśmiertelne 1.9 tdi bez dpf i jutro akurat oddaje auto na wymianę rozrządu
  • Odpowiedz
@Turbo92: Ryzyko duże, ale przyjemność z jazdy jeszcze większa. Ja zaryzykowałem i już czwarty rok i 80k km u mnie mija bezproblemowo, ale samochód z pewnego źródła od znajomego. Brać z rynku nie wiem czy bym się odważył, bo to wszystko zajeżdżone za granicą i potem płać i płacz.
  • Odpowiedz
@poczekaj: 20 kkm rocznie to auto więcej stoi niz jeździ. Ale mimo wszystko życzę Ci abyś nie miał żadnych problemów z tym silnikiem, coby rozrząd nigdy nie #!$%@? badz kolektor żył z klapami w zgodzie.
  • Odpowiedz
@Turbo92: To prawda, że więcej stoi niż jeździ. To głównie samochód weekendowo-turystyczno-urlopowy, a do pracy jeżdżę rowerem lub autobusem. Kiedyś myślałem, że zrobię w nim rozrząd, ale teraz jak auto jest warte max 20k i ma ponad 300k przebiegu, to mi się już pomału przestaje opłacać. Jakby doszły wtryski to już w ogóle. Ewentualna awaria silnika obniży mi wartość samochodu do odsprzedaży o kwotę nie wyższą niż koszt wymiany wtrysków i
  • Odpowiedz