Wpis z mikrobloga

Witam Miraski
Jak wygląda sytuacja ze sprowadzaniem e-papierosów z Chin? Nasłuchałem się o karach i innych pierdołach i w sumie nie wiem w co wierzyć. I jeszcze jako drugie pytanie - jest sens? Reklamował ktoś kiedyś taki wynalazek? Spora szansa na produkt nieoryginalny? Totalne nie znam się na temacie. Chciałem kupić coś dla rodzica, bo mam dosyć #!$%@? fajami jak tylko wejdę do kuchni ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Za wszystkie konstruktywne wypowiedzi dziękuję ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#epapierosy #epapieros #vape
  • 21
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kviingu: albo celnik złapie i odesłanie/zniszczenie albo nie złapie i tyle. Żadnych kar nie ma poza ew. opłatą za zniszczenie, chyba że ściągniesz 500szt na handel, bo to podpada pod onne kategorie. Nie wiem jak jest z podróbkami, wiem że jak coś nie działa to się zaczyna problem.
@Waspin: Co do naprawy elektroniki mam trochę doświadczenia aleeee jednak lepiej nie ingerować w takie "ściśnięte sprzęty" wg mnie bo trudno będzie złożyć i w sumie średnio by mi się chciało ( ͡° ʖ̯ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kviingu: grzałka 0,15ohm - smoki, ijust, melo itp - wychodzi 28A na pełnym ogniwie. Z 10% zapasem wychodzi 30. Mój mod ma elektroniczne zabezpieczenia na 50A, mam nadzieję, że przewody są jednak zlutowane powyżej tego zabezpieczenia a nie poniżej, bo nie miałoby to sensu.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Kviingu: btw - był 2,5 roku temu typ, który lutował zwykłymi lutami kable prądowe, po prostu mu się "rozlutowały" w trakcie wapowania (cyna coś zalała ale bez tragedii). Zresztą cała filozofia subohmowa w pewnym momencie zaczęła być niebezpieczna - sklepy zalecały ogniwa o prądzie rozładowania 25A a maksymalne dostępne były... 20A VTC5 (ew. coś bez pojemności). Teraz są niby VTC6 i Li-po, gorzej że właśnie ogniwa się podrabia na potęgę