Wpis z mikrobloga

@obsess: Pracował :) potem na innym stanowisku.

Na plus na pewno fakt, że takie typowe korpo gdzie masz kawę czasem ciastka plus inne rzeczy za darmo. Na dodatek w miarę przyjaźni ludzie, fajna atmosfera.

Minusy to niska pensja oraz użeranie się z klientami, którzy dzwonią z wieloma pierdołami. Są dni kiedy jest lajtowo a są dni kiedy jest niezły zapierdziel. Na dodatek sporo technicznej wiedzy, ale to na pewno plus.
@obsess: nie pracowałem, ale się wypowiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- ludzie i atmosfera zdecydowanie na plus
- 6h pracy
- biuro i warunki
- spoko dojazd
Minusy:
- praca z klientem
- dosyć niskie zarobki

edit: o, widzę że ktoś się już wypowiedział. Ja mam info od dwóch kumpli, no i poznałem pół ich działu bo często gdzieś wychodzą razem :)
@obsess: Hej ;) Czy pensja niska czy wysoka to zależy jeszcze od perspektywy ( ͡° ͜ʖ ͡°). Może dodam, że w porównaniu do rynku szczecińskiego nie jesteśmy w ogonie jeśli chodzi o kasę za pracę w obsłudze klienta, a są osoby które z premii sprzedażowej potrafią zwiększyć swój miesięczny budżet dość znacznie;) Oczywiście rotacja jest i jest to coś normalnego w tych czasach - to nie jest
@pawel-krzych: dzięki, ale chyba już dostałam dostateczną odpowiedź i na razie podziękuję za tę pracę, nie mam jednak aż takiej silnej potrzeby użerać się z klientami przez słuchawkę za najniższą krajową - nie mam wystarczająco dużo nerwów na takie coś :)
@Perlo: Nie utrudniamy, bo program jest skierowany do wszystkich chętnych i wykonywany po godzinach pracy jako dodatkowe zajęcia (coś jak zaoczne studia), zresztą nie jest to wiążące aby po uzyskaniu umiejętności np. w administrowaniu Linuxem zmienić pracodawcę - nie trzymamy na siłę bo też dużo zależy od aktualnych potrzeb. Pracujesz u nas w call center, zyskujesz za free fajne szkolenia prowadzone przez fachowców, dostajesz kwit z potwierdzeniem, że umiesz to i