Aktywne Wpisy

Dobre sranie i brak kolacji. Kostka smalcu dzisiaj jedzie kupić sobie rower stacjonarny coby przy konsoli palić fata. Bo kostka smalcu ma cel. Jak każdy grubas na początku ambicje ponad sufit. Zobaczymy potem. Kostka smalcu walczy
#igrzyskabebzonow #redukcja
#igrzyskabebzonow #redukcja
źródło: temp_file5152379415198376924
Pobierz
wfyokyga +99
AI IMAGES=HIV
źródło: temp_file7079229490868109515
Pobierz




Wydaje mi się, że wszystkie potrzebne biblioteki mam na laptopie:
ls /usr/include/GLfreeglut_ext.h glew.h glu.h glxext.h glxmd.h wglew.h
freeglut.h glext.h glu_mangle.h glx.h glxproto.h
freeglut_std.h gl.h glut.h glxint.h glxtokens.h
glcorearb.h gl_mangle.h glxew.h glx_mangle.h internal
Mój plik CMakeLists wygląda tak: https://pastebin.com/TR3qNYbC
W momencie builda dostaję dużo informacji w stylu
undefined reference toglfwWindowShouldClose'`Kiedy w pliku .cpp wejdę w metodę (ctrl+b) to widzę normalnie plik .h
Problem jest w buildzie czy brakuje mi nadal jakichś bibliotek?
#linux #cpp #cplusplus #ubuntu #opengl #informatyka #programowanie #naukaprogramowania
Komentarz usunięty przez autora
Cobyście nie musieli
set(CMAKECXXFLAGS(...)dorzucić-lGLUi\lub-lglut.find_package(GLFW REQUIRED)
cannot find -lglut.a zainstalowany niby jest@CppPolska:
By not providing "FindGLFW.cmake" in CMAKE_MODULE_PATH this project hasasked CMake to find a package configuration file provided by "GLFW", but
CMake did not find one.
2. jeśli cmake nie dostarcza findglfw to znajdź bibliotekę w systemie i dodaj ręcznie najpierw ścieżkę folderu zawierającego do CMAKEMODULEPATH, potem findlibrary(GLUT glut) i już możesz się linkować normalnie
3. linkdirectories out, zamiast tego możesz użyć bezpośrednio makra w targetlinklibraries({OPENGLINCLUDEDIRS}) jeśli działa findpackage na tym
Do targetlinklibraries ścieżkę do biblioteki możesz wkleić na pale. Jak dalej będzie płakał to pewnie potrzebuje czegoś jeszcze, ale to po komunikatach bledow dojdziesz jakiej biblioteki brakuje
koniec końców zrobiłem tak jak tu:
https://www.glfw.org/docs/3.0/build.html#build_link_cmake_source
ale dzięki za pomoc ;)