Wpis z mikrobloga

Mirki z #rower #mtb i #motoryzacja czy jak idziecie na rower to chowacie platformę (bagażnik rowerowy na hak) do środka samochodu czy zostawiacie przypięty do kuli?

Dodatkowo mam zagwozdkę pomiędzy #thule VeloCompact 2, a #westfalia BC 60. Są jacyś użytkownicy co podzieliliby się opinią? Docelowo ma wozić dwa fulle enduro... ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • 5
  • Odpowiedz
@shruikan bagażnik zostawiam na aucie, m.in. dlatego kupiłem sienna peruzzo 2, tani był, jakby ktoś zajumał to mniej będzie szkoda. Używałem Thule za 4 x taką cenę, ale poza pochylaniem do otwarcia bagażnika, czego nie potrzebuje, nie widzę znaczącej różnicy.
  • Odpowiedz
@shruikan zostawiam, chowam tylko do bagażnika łapy. Miałem taniego Thule z paskami przez 3 lata.
Westfalii nie mieli w zaprzyjaźnionym sklepie, ale oglądałem Uebler i Whispbar itd. wszystkie koło 3k.
I Thule wypadł najlepiej. Np jeżeli chodzi o bazę kół, słabo odstępy między rowerami.
I tak trzeba wkładać pianki, bo fulle są co raz szersze.
Mnie przekonało ostatecznie wypożyczenie takiego Thule na weekend
4ty rower to już ekwilibrystyka z uchwytem. Plus nowe
  • Odpowiedz
@zenek666: w tym thule jest max 130 szerokość po rozsunięciu. Rower ma baze kół ok 120. Powinien się zmieścić. Największy problem mam z wkładaniem platformy do bagażnika bo mam bardzo mały ok 100x60, a parkując w garażu podziemnym chciałbym wrzucić do samochodu jak nie uzywam oraz w bardziej dzikich miejscach. Tu wygrywa westfalia ale nie mogę się jakoś przekonać do konstrukcji...
  • Odpowiedz
@shruikan: Nie pomyślałem o tym, bo mam duże kombi i platforma poza weekendami jeździ non stop w bagażniu przez cały sezon. Jak potrzebuję mieć miejsce, to zawożę do garażu.
Znajomy kupował jakąś składaną westfalię - może taką właśnie. Z tego samego powodu - mała po złożeniu.
  • Odpowiedz