Aktywne Wpisy

karitto +664
Od dwóch miesięcy mieszkam w Kalifornii i robię pracę magisterską na Uniwersytecie Stanforda. Zostaję tutaj do końca lipca i pomyślałem, że kogoś mogłoby zainteresować, jak wygląda życie w Dolinie Krzemowej, więc planuję raz na jakiś czas coś tu napisać. Dzisiaj małe wprowadzenie.
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z
źródło: Stanford
Pobierz
Lenovy +4
Jest ! Już jest osoby bez mirkobloga+ jeszcze nie widzą i pewnie zobaczą rano po zatwierdzeniu kont przez administrację a jeśli chcecie zobaczyć to dziś wystarczy napisać pod komentarzem kod : M4D5AR07U
#danielmagical
#danielmagical

@cqwtg1355: to nam pomoże rozładować korki( ͡° ͜ʖ ͡°)
@cqwtg1355: w którym konkretnie?
@cqwtg1355: na całym świecie są obecnie budowane linie tramwajowe, które w porównaniu do autobusów w godzinach szczytu dojeżdżają na czas. Więc jak zwykle powiedział debilizm.
Przeczy temu nauka. Więcej przepustowości dla samochodów zostałoby szybko maksymalnie wykorzystane prowadząc do jeszcze wiekszych korków.
Ale pan Januszek jest na bakier z nauką. On uważa że wszystko ogarnie swoim chłopskim rozumkiem, zapominając że stopień skomplikowania świata
@HumbugPL: Dlatego właśnie nie jest inteligentny. Inteligetna osoba ma świadomość ograniczeń swojej wiedzy i podchodzi do swoich "wyników" co najmniej równie krytycznie jak do prac naukowych.
źródło: comment_wr2tY3mtIft1y5Wf7l4ppcpbktxbosWJ.jpg
PobierzLudzie pokazują że potrafią stać w gigantycznych korkach
O ile z niektórymi postulatami Korwina się zgadzam, tak jego poglądy na temat komunikacji publicznej są idiotyczne.