Wpis z mikrobloga

Tag do obserwowania/ czarnolistowania --> #bordogamedev

Zapraszam do przejrzenia tagu nowe osoby, opisuje tam moje perypetie z tym projektem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Staram się dokumentowac większość rzeczy które robie przy grze.

Siemka :)

Czas nie jest łaskawy, ale zrobiłem kilka pierdół w środku auta, a raczej podwoziu, by wyglądało, cóż, znośnie. Dodałem natomiast małą pierdołę, czyli wydech ( ͡° ͜ʖ ͡°) . Dym jest do dogrania (chce by malczan kopcił tak by zawalił pół ekranu ( ͡° ͜ʖ ͡°) ), bo jak widać, zachowuje się nienaturalnie. Ale jak to zawsze mówię, podstawa jest, teraz trzeba rzeźbić.

Zbliżam się do ukończenia prac nad Maluchem. Została mi przednia deska rozdzielcza, jakieś ładne tekstury do wnętrza, pierdoły w stylu plastików, dźwignia zmiany biegów, ręczny, gumy na szybach i oczywiście lepsze materiały dla nich, lepsza kierownica i badziewia przy niej, jak kierunkowskaz po prawej stronie ( #pdk ).

Pozdrawiam i jak zwykle wołam pulsujących ostatni wpis ( ͡° ͜ʖ ͡°)


#unity #unity3d #gamedev

@dtim, @SonyKrokiet, @PiccoloColo, @Radziwil172, @Rave77, @PoraUmierac22, @PawelW124, @defaulttt, @Finsky
TymRazemNieBedeBordo - Tag do obserwowania/ czarnolistowania --> #bordogamedev

Zap...
  • 12
  • Odpowiedz
Zapomniałem wspomnieć że w krytycznych momentach klatki spadają mi do 30fps, co przy początkowych wartościach rzędu 130+ fps jest nieakceptowalne. Mam kilka rzeczy, które mają na to wpływ i będę je sprawdzał, naturalnie prowadzę dziennik bugów i na bieżąco wklejam tam rzeczy, więc prędzej czy później się za to wezmę :/
  • Odpowiedz
@vundo: no tego typu rzeczy w każdej grze (no prawie) to tylko wizualne elementy by oszukać gracza, nie opierają się na fizyce. Elementy podwozia tego malucha, przynajmniej podstawowe, planuje dodać w przyszłości. dodatkowo, w następnym modelu wszystko będzie na tip top.
  • Odpowiedz
@vundo: wiem, dużo takich smaczków pominąłem, póki co chciałem zrobić sam działający i w miarę wyglądający model auta. Będą rzeczy tego typu, ale też, nie wiem czy całkowicie gra nie będzie w trybie FPP, więc dla celów optymalizacji i zaoszczędzenia czasu takie rzeczy mogę pominąć :/
  • Odpowiedz
@Finsky: dzięki ( ͡° ͜ʖ ͡°) Muszę zrobić jakąś normalną spam listę bo póki co robię samo kopiuj-wklej xd
Ten dym zrobiony został w 10 minut, to jak wszystko w tej grze, trzeba dograć, zoptymalizować. Głównie robię rzeczy w ten sposób, że gdy przyjdzie moment, że będę musiał to zrobić ładnie i na tip top, to nie będę musiał rozbierać całego obiektu, wszystkiego co z nim związane,
  • Odpowiedz