Wpis z mikrobloga

@Theia: Szanuje, jednak sprzedawca nie powinien mieć z tego tytułu problemów (ale niestety często pracodawcy i tak robią). Człowiek pracuje tam na umowę zlecenie a w najlepszy wypadku na umowę o prace, obie są umowami dobrej woli, i o ile nie doszło do rażącego niedbalstwa (a moim zdaniem nie doszło), to jak by chciało mu się #!$%@?ć w sądzie pracy, to pewnie by wygrał.
spojrzałam na paragon tylko dlatego, że się zastanawiałam, czemu terminal nie chciał pinu, inaczej by pewnie wylądował w śmieciach ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Theia: a to ja zrobiłem taki numer w drugim kierunku, zapłaciłem w Polsce zbliżeniowo kartą wydaną za granicą i to jeszcze telefonem komórkowym, ponad 100 zł a tu nie chce pinu - tamta była zorientowana i sprawdziła, czy na pewno poszła poprawna autoryzacja
@jegertilbake:

co za #!$%@? prawo, powinno byc tak, ze kasjer popelnia blad to moze maksymalnie dostac ostrzezenie a jak robi to nagminne i uzbiera X bledow to jest podstawa do zwolnienia


Nie pisałbyś, że prawo jest #!$%@?, gdyby to był Twój sklep i Twoje utracone zyski ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wyrządziłeś komuś szkodę to musisz ją naprawić, to zasada stara jak świat. Zwolnić pracownika możesz i tak