Wpis z mikrobloga

@rosso_corsa: jestem #programista8k i niedługo będę się starał zostać 10k.
Też zapytam się co xD
Żaden szanujący się programista nie ma zna określenia wyścig szczurów chyba że na innych kierunkach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A znam wielu bo też informatykę studiowałem i w stosunku do kilku kolegów jestem w tyle z zarobkami, mimo że się staram ich dogonić
Ale to własne ambicje a nie wyścig szczurów :)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@rosso_corsa: xD człowieku, nawet nie chce mi się ciebie wyprowadzać z tak dużego błędu w jakim właśnie jesteś. Powiedzmy tylko że te lepsze firmy odrzucają z góry osoby z pomysłami w stylu "po trupach do celu" bo w dłuższym czasie znaczenie więcej z nich szkód niż pożytku ¯\_(ツ)_/¯ a jeśli wolisz żyć w swoim świecie to droga wolna xD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@rotflolmaomgeez: o kurde chłopie, jakim logiem byś się nie zakrywał to jest właśnie to o czym mowie. Ja takiego samogwałtu na sobie nie zrobię żeby później dostać jakiś medal z ziemniaka. Pozdro i dobranoc
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@DomowyPaker: zabijanie samego siebie to jest alegoria ogolnie pojętego poświęcenia np w zdobywaniu umiejętności ale nie tylko. Żeby być takim płaskim pazdzierzem jak kolega od kolorowych literek, trzeba wbrew pozorom bardzo się postarac
  • Odpowiedz
@rosso_corsa: kwestia podejścia. Przez jakiś czas mialem zbyt dużą chęć zdobywania wiedzy i nauki tego co robiłem w pracy, co kończyło się w sumie całym dniem spędzanym nad programowaniem z własnego wyboru.
Ale po czasie zrozumiałem że nie tędy droga i staram się rozwijać we własnym tempie po drodze nie zapominając o przyjemnościach.
Wiadomo są ludzie co zostają programistami 15k po 2-3 latach, ale każdy powinien znaleźć swój balans w ścieżce
  • Odpowiedz
trupa trzeba zrobić tu z samego siebie


@rosso_corsa: To mam dla Ciebie proste pytanie:
Po co szedłeś studiować coś co Cię zupełnie nie interesuje?