Aktywne Wpisy

ChlopoRobotnik2137 +145
Pije tego s--------a. Ale to dobre.
Nie ma lepszego #kefir i nawet z tym nie handlujcie
#oswiadczeniezdupy
Nie ma lepszego #kefir i nawet z tym nie handlujcie
#oswiadczeniezdupy
źródło: image_picker_7AFCC5D2-0A01-48DF-ABB4-3461FED47DAB-10105-0000021DD28CFD95
Pobierz
WildAnimal +265





Player Script:
void OnCollisionEnter2D (){
if(gameObject.tag.Equals("EndBox") == true ){
GameController.instance.BirdWin();
}
else{
isDead = true;
anim.SetTrigger("Die");
GameController.instance.BirdDied();
}
}
https://paste.ofcode.org/3a4nx7HEx2e4VRnuGaGJKst
Game Controller
void FixedUpdate(){
if (gameWin == true){
gameWinText.SetActive(true);
}
}
public void BirdDied (){
gameOverText.SetActive (true);
gameOver = true;
}
public void BirdWin (){
gameWinText.SetActive (true);
gameWin = true;
}
}
https://paste.ofcode.org/38M2p4dPMtKYX3ri4AMgTVg
#gamedev #unity #csharp
@Finsky: to nie odnosi się przypadkiem do tagu obiektu do którego jest podpięty skrypt? Powinno sprawdzać tag obiektu z którym kolidujemy
@Finsky: also taka uwaga co do kodu - porównanie do true jest tutaj zbędne, bo Equals zwraca true albo false. Wystarczyłby taki warunek: