Wpis z mikrobloga

#!$%@?, ludzie to jednak idioci.
Koleś kupił u mnie kosmetyki na allegro. Nie spodobał mu się koszt przesyłki, mimo, że znał go zanim dokonał zakupu. Wystawił negatywa, że za droga przesyłka I postanowił zakończyć wszystkie moje oferty z tym kosmetykiem - po ok. 900szt. na każdej ofercie. W sumie wyszło ponad 120 000 zł. Oczywiście tego nie zapłaci. Moje oferty były na samej górze że względu na ilość sprzedanych sztuk. Później wystawił kolejne negatywy.

I teraz pytanie, czy jest sens wytoczyć mu proces cywilny za wyrządzoną szkodę w postaci umyślnego usunięcia moich dobrze wypozycjonowanych ofert i narażenia mnie na stratę w postaci drastycznie zmniejszonej sprzedaży? Do tej pory z tych 3 ofert wyciągałem ok. 1000-1200zl/dzień.
#prawo #allegro
  • 128
  • Odpowiedz
@semperfidelis: nie widzę przeciwwskazań, głupotę należy tępić ( ͡° ͜ʖ ͡°) też miałem taki przypadek, ale na dużo mniejsza skalę i był to jakiś złośliwy Client1241324 o fałszywych danych, allegro jedynie zwróciło prowizje, w tym wypadku to nawet bym się nie zastanawiał
  • Odpowiedz
Pozwoliłem sobie was zawołać wszystkich.

Mój borze, co tu się wydarzyło ;) Ja tylko zadałem pytanie czy jest sens coś z tym robić, a widzę, że wszyscy są żądni krwi ;D

Nie, na 100% nie konkurencja, bo poprzedniego negatywa zamienił na pozytywa - ustaliłem z nim, że skoro wg niego koszty wysyłki były zbyt wysokie, to wyślę mu jeden kosmetyk gratis. Rozmawialiśmy przez czwartek i piątek - w piątek nie zdążyłem wysłać - miałem wysłać w poniedziałek, ale on w niedzielę w nocy #!$%@?ł całą tę szopkę.

Tak,
  • Odpowiedz
@allegro_pl: Do was nie mam żadnych zastrzeżeń. Zadziałaliście szybko - komentarze zostały usunięte, a prowizja zwrócona. Szkoda mi tylko wypozycjonowanych ofert, ale napisaliście, że nie ma możliwości przywrócenia ofert z taką ilością sprzedanych, jaka była przed tym wariatem.

Pytanie tylko, bo ktoś tutaj już pisał, czy faktycznie jak wystawię ponownie ten towar, to będzie on wypozycjonowany, tj. będzie podana ilość sprzedanych sztuk z ostatniego miesiąca?
  • Odpowiedz
ustaliłem z nim, że skoro wg niego koszty wysyłki były zbyt wysokie, to wyślę mu jeden kosmetyk gratis


@semperfidelis: ja #!$%@?ę, jesteś dzbanem. chłop znał KW przed zakupem, potem skacze z mordą a Ty jak zbity pies dajesz mu gratisy. w ten sposób wychowujesz sobie ale też innym takich roszczeniowych klientów. może od razu oddaj swój majątek potrzebującym, bo widocznie masz za dużo.
  • Odpowiedz
@rzydoMasonerya: Wychodzę z założenia, że jeden kosmetyk gratis za usunięcie niesłusznego komentarza to nie jest wysoka cena. To prawda, że znał koszty wysyłki, ale Allegro nic nie chciało z tym komentarzem zrobić, a ja go nie chciałem. Masz rację, że jest coraz więcej roszczeniowych klientów, ale nic na to nie poradzę.
  • Odpowiedz