Wpis z mikrobloga

@Volki mi to nie dziala, caly czas jest ze zly NIK lub pin nie ma niczego takiego ze konto zablokowane a z 10 razy probowalem.. tak czy inaczej dziekuje za fatyge!
@Zespol_BZWBK @Volki juz sobie poradzilem, jednak aby zresetować haslo na infolinii musialem zarejestrować próbkę głosu - inaczej nie dało rady. Moje pytanie: Dlaczego bez weryfikacji biometrycznej nie da rady zresetować hasła i jak to sie ma do tzw. RODO? Nie jest to niezbędna dana do zresetowania hasła
@europa89 A czemu miała służyć taka rejestracja? Bo nie rozumiem.

Wiem, że kiedyś pytano ma infolinii o informacje dot. konta (np. ile rachunków, jakie karty etc.) oprócz danych osobowych, aby odblokować konto.
@europa89, hasło do bankowości elektronicznej jest jedną z najbardziej poufnych danych. Dlatego wymagamy próbki głosu i weryfikacji biometrycznej, aby zapewnić jak największe bezpieczeństwo ochrony środków naszych klientów. Ponad to, dzięki weryfikacji biometrycznej możemy znacząco skrócić proces weryfikacji. Więcej informacji znajdziesz na https://blog.bzwbk.pl/2016/01/biometria-glosowa-w-banku-zachodnim-wbk-czyli-twoj-gos-twoim-haslem. Pozdrawiamy