Wpis z mikrobloga

#nieprogramowanie #testowanieoprogramowania #qa

Ktoś z Was ma doświadczenie jako QA biorąc udział w zawodach testerskich lub innych sposobach na podniesienie swojej wiedzy i doświadczenia pracując zdalnie? Głównie interesuje mnie And i iOS.

Krótka piłka. Pracuję jako tester aplikacji mobilnych na pełen etat, ale chcę się rozwijać by za jakiś czas wyjechać gdzieś za granicę (takie marzenie, poznać inną kulturę z bliska) i pracować po angielskiemu. Na początku pewnie lokalnie, przez jakąś agencję, za kilka lat może własna firma, zobaczymy. Interesuje mnie co wy ze swojego doświadczenia polecicie/odradzicie. Czytam książki i opracowania, ale mogę przecież dodatkowo spytać Murków, będzie najbardziej aktualna wiedza : )
szczesliwa_patelnia - #nieprogramowanie #testowanieoprogramowania #qa

Ktoś z Was m...

źródło: comment_qUq1UxE19lWzRCFKrnZtXAZBywtkBbqz.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@szczesliwa_patelnia: Jesli masz prace w zawodzie, chcesz wyjechac i pracowac po angielsku, to chyba najlepiej poszukac kursu jezykowego :p a tak serio... nie sadze zeby jakis crowdtesting po godzinach podniosl mocno Twoje kwalifikacje, skoro juz masz etat. Jesli nie pracowales w miedzynarodowym zespole to mozesz poszukac takiej pracy w PL, wtedy latwiej sie wdrozyc.
  • Odpowiedz
@szczesliwa_patelnia: Na tyle na ile słyszałem o crowdtestingu to jest to raczej wyścig o to kto szybciej zgłosi dowolny błąd niż faktycznie dobrze przeprowadzony proces testerski. Za zawodami i hackatonami też nie przepadam bo tam jest ten sam problem - anormalny limit czasowy. W życiu nie masz tak, że każde zadanie musisz ukończyć w kilka godzin, oczywiście są i takie, ale są też takie które wymagają tygodni pracy i to
  • Odpowiedz
@LiczbaPi: Dzięki za rzeczową odpowiedź.