Aktywne Wpisy
IntruderXXL +190
TOTAL 1000KG treningowo. A oficjalny rekord Polski w trójboju wynosi... 1000kg.
Przysiad - 370kg
Wyciskanie leżąc - 265kg
Martwy ciąg - 365kg
Stało
Przysiad - 370kg
Wyciskanie leżąc - 265kg
Martwy ciąg - 365kg
Stało
WaltherW +71
Kiedy to gówno się skończy? :/ Jeszcze kilka dni temu zapowiadał się fajny wrzesień, a teraz się okazuje, że tej lampy nie ma końca.
#pogoda ##!$%@? ##!$%@?
#pogoda ##!$%@? ##!$%@?
#fizyka #motoryzacja #wypadek
@SpalonyHeretyk: No właśnie chodzi o to, że jadąc szybciej jesteś bardziej masywny. I w momencie uderzenia dwóch takich samych samochodów, ty zwolnisz, a samochód z naprzeciwka się cofnie. Więc ty jadąc 100 km/h zwolnisz do 30 km/h a on ma wartość negatywną bo nagle cofnie się o 30 km/h. To jakby rozpędzone małe dziecko odbiło się od piwnego brzucha taty. Tata
Volo XC90 uchodzi za b. bezpieczne, podejrzewam że leksusy i landkruzenry nowe też dają radę.
To nie takie proste, ale uogólniając lepiej być trochę szybciej od auta z naprzeciwka.
@r4do5: I o to mi właśnie chodziło. Dziękuję. Chciałem po prostu się dowiedzieć czy warto przyśpieszyć odrobinę bardziej, czy jednak hamować i liczyć, że z naprzeciwka
@r4do5: Prosiłym o cytowanie, bo nie wiem którego fragmentu tyczy się komentarz.
@Pifpaf: To co opisałeś nazywa się pęd (iloczyn masy i prędkości). Rozpatrując sam pęd większa prędkość to jest to samo co większa masa. Jednak na skutki zderzenia głównie wpływa zamiana energii kinetycznej (mv^2/2) na pracę
@deptacz_gnoju: Wiadomo, że z TIRem czy kombajnem nie mamy szans. I też wiadomo, że w przypadku wypadku wszyscy wciskamy hamulec, (choć niektórzy wciskają zamiast hamulca klakson), to po prostu ciekawy case. "Czy warto jechać szybciej niż twój oprawca.". ( ͡° ͜ʖ ͡°)