Wpis z mikrobloga

@Gorion103: niestety na to wychodzi.

https://texturehaven.com/tex/?t=green_metal_rust tu zacieki nie pojawiają sie na roughnessie a jeżeli uznać specular za metallic to jest zwyczajnie błędna

https://texturehaven.com/tex/?t=grey_plaster_02 plamy na betonie są mocno odbijające tylko dlatego, że na diffuse mają inny kolor

https://texturehaven.com/tex/?t=cobblestone_floor_07 tu w ogóle roughness pojawia się tam gdzie cienie

ogólnie nie ma albedo, te diffuse nie są spłaszczone odpowiednio
całość wygląda na zwyczajnie wygenerowane mapki, jak wrzucenie fotki do awesomebump czy crazybump
@Morit: no, tylko hdry bez backdropów to jak seks bez miłości. Niby spoko, ale to nie to.

Takie nadają sie tylko do wsadzenia sobie modeli w to by miały co odbijać (a do tego w sumie wystarczy mieć kilka hdrek) lub by wrzucić jakieś niebo do archi. No do tego drugiego są dobre.