Wpis z mikrobloga

Kupno roweru w sklepie internetowym.

@kmlbnd:
Twój wpis wygląda na błędny i nie zostanie uwzględniony w statystykach. Prosimy o stosowanie się do kilku prostych zasad.
Jeśli masz pytanie lub pomysł na rozwój rowerowego równika, użyj tagu #rrtech.
Możesz od razu zmienić tag #rowerowyrownik na #rrtech, edytując swój wpis.
Na tagu #rowerowyrownik odpowiedzi nie udzielamy (sluży on tylko do wpisywania wyników wraz z ew. opisem wycieczki)!

Do dyskusji o
@kmlbnd: A czego konkretnie się obawiasz?
Średnio rozgarnięty sklep potrafi zapakować rower tak żeby mu się nic nie stało, a przecież sam z siebie nie jest wrażliwy niczym tv. Zawsze możesz zwrócić ale raczej niczym to się nie różni od kupowania stacjonarnie - podobne ryzyko wadliwej sztuki itd.
@oczkers chodzi mi o potencjalną gwarancję. Do stacjonarnego prowadzę i namawiają.

Z jakimś średnim sklepem to srednio mi się widzi wysyłkę roweru na mój koszt żeby mi potem janusze np wciskaly że to moja wina
@kmlbnd: rok temu brałem Krossa wysyłkowo i żeby gwarancja banglała musiałem zrobić przegląd zerowy w autoryzowanym serwisie - o ile pamiętam musiałem tam podrzucić rower do 100km zrobionych od zakupu lub miesiąca od zakupu. I kolejny przegląd po roku. Stówa każdy przegląd...