Wpis z mikrobloga

@dzakubmwo: pozdrowienia dla kolegi. Bylem kierownikiem serwisu gdzie robilismy przynajmniej 1 porsche na pneumatyke tygodniowo i bynajmniej nie kosztowalo to 20k. Takie to sa ceny w aso dla snoobow
  • Odpowiedz
@deejaytonka: ten samochód to potencjalna mina, z której ciężko będzie się wypłacić jeśli ktoś szuka auta w takim przedziale cenowym. to samo można powiedzieć o paliwożerności. do tego brzydkie jak noc w środku i na zewnątrz.
  • Odpowiedz
  • 45
@deejaytonka Dlatego, że takie auta kiedy są nowe kupują bogaci ludzie, a jak się zestarzeje to ciężko znaleźć kupca, bo:
- Bogatego stać na nowe
- Biednego nie będzie stać na utrzymanie

Może i ma swoje lata, ale koszty eksploatacyjne są nadal wysokie. Na stary samochód klasy premium trzeba znaleźć pasjonata, wariata lub kogoś niemającego pojęcia o samochodach, kto kupi, a późnej będzie płakał.
  • Odpowiedz
@deejaytonka: Bo eksploatacja roczna tego samochodu przy założeniu, że będzie używany codziennie jest droższa od jego obecnej wartości.

W Przypadku samochodu V8 z Turbo w dodatku wiekowego trzeba liczyć się z bardzo kosztowną eksploatacją - koszt samych opon to 5000 zł jak nie lepiej, wymiana oleju, klocki , świece itp to jakieś 15,000 zł rocznie, o remoncie silnika ( V8 ), regeneracji turbiny, wymiany kolektora, tłumika itp nawet nie wspominam,
  • Odpowiedz