Aktywne Wpisy
Wystawiłem przed swoje mieszkanie na klatce pudełko po nowym TV :D Będę obserował przez wizjer reakcje sąsiadów, kto chce żeby go wołać jakie reakcje dajcie znać, będę wołał wieczór xD Popcorn przygotowany, szykuje się potęęęęężny ból dup xD
#polskiedomy #bogactwo #programista15k #bekazpodludzi #bogactwoczescglownaskuhwysyny
#polskiedomy #bogactwo #programista15k #bekazpodludzi #bogactwoczescglownaskuhwysyny
anamorfoza +17
Samochód mini 2009 r. Diesel Przebieg 220000.
Nie znam się na autach. Właściwie można mi wcisnąć wszystko. Mechanik 3 razy zmieniał zdanie, najpierw napisał łączny koszt 1640 zł (na moją prośbę) , później dzwonił że plus 800 za tłoki, a wieczorem, że auto jest do odebrania i 3 tys. (Po obniżce) . Wykłóciłam się i zapłaciłam ostatecznie tyle ile mnie informowali 2450zl. Czy ktoś kto się zna na tym mógłby spojrzeć czy
Nie znam się na autach. Właściwie można mi wcisnąć wszystko. Mechanik 3 razy zmieniał zdanie, najpierw napisał łączny koszt 1640 zł (na moją prośbę) , później dzwonił że plus 800 za tłoki, a wieczorem, że auto jest do odebrania i 3 tys. (Po obniżce) . Wykłóciłam się i zapłaciłam ostatecznie tyle ile mnie informowali 2450zl. Czy ktoś kto się zna na tym mógłby spojrzeć czy
Próbował namówić mnie wieczorem na spotkanie, żeby się rozliczyć. Powiem szczerze, że nie miałem ochoty się z nim spotykać, nie znam człowieka i nie wiem jak to spotkanie by się skończyło. W związku z tym powiedziałem mu po prostu, że natłok obowiązków nie pozwoli mi na spotkanie, bo w domu jestem dosłownie po 12 w nocy. Powiedziałem, że numer konta mu wysłałem, więc niech wyśle pieniądze, będzie z tym mniej zachodu. Powiedział że ok, że wyśle.
Dla pewności, że przelew dotrze odczekałem cały wczorajszy dzień. Dzisiaj jeszcze przelew się nie pojawił, dlatego też nie mam zamiaru tego dłużej tolerować. Zgłoszę ten fakt do PiPu oraz US, może ktoś z Was ma jakąś wiedzę na ten temat i może mi pomóc? Muszę iść osobiście czy wystarczy wysłać jakieś pismo?