Aktywne Wpisy
OVHcloud +164
Cześć!
Nazywam się Kuba Słociński, od 500 lat związany z OVHcloud ( ͡° ͜ʖ ͡°), obecnie jako Product Manager zajmujący się produktami sieciowymi. Na co dzień pracuję w biurze we Wrocławiu m.in. razem z naszymi zespołami R&D. 31 października tego roku wypuściliśmy nowe serwery dedykowane Game z procesorami AMD Epyc.
Trochę zajęła nam praca nad samymi serwerami, ale też nad siecią i systemami ochrony. Po wielu konsultacjach z użytkownikami, m.in. na githubie, Discordzie,
Nazywam się Kuba Słociński, od 500 lat związany z OVHcloud ( ͡° ͜ʖ ͡°), obecnie jako Product Manager zajmujący się produktami sieciowymi. Na co dzień pracuję w biurze we Wrocławiu m.in. razem z naszymi zespołami R&D. 31 października tego roku wypuściliśmy nowe serwery dedykowane Game z procesorami AMD Epyc.
Trochę zajęła nam praca nad samymi serwerami, ale też nad siecią i systemami ochrony. Po wielu konsultacjach z użytkownikami, m.in. na githubie, Discordzie,
Nobody32 +38
Sprzedający wysłał mi zderzak, paczka zdeklarowana jako gabaryt, za pobraniem. Czekam ponad tydzień, i teraz najlepsze:
po numerze listu w systemie geisa pokazują sie totalne bzdury, np paczka wysłana 01. 01. 0001 XD
po statusie na trackingu niby jest przesyłana między oddziałami
ale w szczegółach przesłania jest śliczne: Przesyłka nie została znaleziona ¯\_(ツ)_/¯
na infolini słyszę: nie mamy paczki.... wygląda, że wysyłający jej nam nie dostarczył (ง ͠° ͟ل͜ ͡°)ง
Sprzedawca twierdzi, że wysłał.
Jakieś pomysły jak to ugryźć?
#geis #kurier #kurierzy #kiciochpyta
Komentarz usunięty przez autora
GEIS ma problem w sortowni i właśnie z gabarytami, potwierdzone info :)