Wpis z mikrobloga

#motocykle #motoryzacja

Nawiązując do tego wpisu: https://www.wykop.pl/wpis/31970459/moto-mirki-halp-postanowilem-kupuje-nowy-motocykl-/

Wołam wszystkich plusujących: @Czlowiek_Sweter
Dziękuję za uwagę.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zmieniłem trochę plany.
Stwierdziłem, że postawię na dziką kartę o której nikt nie wspomniał - mianowicie Benelli TRK 502

Ogólnie motocykle rozchodzą się jak ciepłe bułeczki - dostępność dopiero w lipcu. Są jakieś w krakowie ale nie będę dymać na drugi koniec kraju. Być może się dogadają i zrobią przejęcie do bliższego salonu.

Ogólnie opinie o motocyklu są dobre, jest sporo materiałów na YT.
Głównie podnoszone minusy to:
*waga - około 10 kilo więcej od konkurencji.
*nieduża moc - przyspiesza około 7 do 100, vmax 160.
*jakość powłok lakierniczych i tanich plastików.

Pochwały są za właściwości jezdne, prowadzenie oraz wygodne podróżowanie.

Cóż... Mam zamiar podróżować z kumplem, który kupuje Rometa ADV 125. Czyli i tak nie będziemy #!$%@?ć. A druga sprawa to i tak mi się nie spieszy - od zabawy mam kawasaki ;)

Cóż.. Niecałe 22 tysiące złotych w porównaniu do 35 u faworyta V Stroma...
Spełnia wszystkie moje wymagania.

Czekam na potwierdzenie dostępności oraz kontakt pani od leasingu.

I BĘDZIE JEŻDŻONE
PIJCIE ZE MNOM BENZYNE ʕʔ
CHIŃSKOM

Dane techniczne:

Silnik rzędowy, dwucylindrowy, chłodzony cieczą, cztery zawory na cylinder
Pojemność 499,6 ccm
Skok x średnica tłoka – 66,8 mm x 69 mm
Stopień sprężania 11,5:1
Moc maksymalna: 47,6 KM przy 8500 obr. min
Maksymalny moment obrotowy: 45 Nm przy 5000 obr. min
Zasilanie: elektroniczny wtrysk paliwa 37 mm
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe
Skrzynia: 6-biegowa
Przekazanie napędu: łańcuchem
Rama stalowa, kratownicowa
Zawieszenie przód: 50 mm upsidedown, o skoku 135 mm
Zawieszenie tył: pojedynczy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Hamulce przód: podwójne tarczowe 320 mm, zaciski czterotłoczkowe z ABS
Hamulce tył: pojedyncza tarcza 260 mm, zacisk jednotłoczkowy z ABS
Wysokość siedzenia: 800 mm
Prześwit: 190 mm
Rozstaw osi: 15250 mm
Waga: 213 kg
Zbiornik paliwa: 20 L w tym 3 L rezerwy
Pobierz m.....k - #motocykle #motoryzacja 

Nawiązując do tego wpisu: https://www.wykop.pl/...
źródło: comment_CjbC6rDRPKu2VKr0aVgNz2FtWapqCHMN.jpg
  • 27
@wtchr: cóż... Ktoś musi ;)

@bocznica: za połowę ceny nie oczekuję idealnego wykonania. Ludzie sobie chwalą.
Trzeba się liczyć z tym, że wszystko ma swoją cenę. Akurat jeśli chodzi o materiały to nie jestem wymagający i mi nie przeszkadza :)

Cóż... Kto nie ryzykuje... :)

@mDick: no rozumiem, oczywiscie. I w sumie masz racje. Chodzilo mi o to, ze jednak to bylo rozczarowujace co zobaczylem z bliska. I nawet nie plastiki, ale takie szczegoly jak rama, wahacz czy hamulce. No ale niech jezdzi bezawaryjnie
@mDick: w zeszłym roku oglądałem uważnie takiego, ale nie kupiłem głównie z uwagi na sieć dilerską opartą na "salonach" w szopach, gdzie obsługa klienta polega na zbywaniu i unikaniu zainteresowanych. I mówię tu o Warszawie, a w zasadzie to pod Warszawą, bo w samej stolicy nikt tego nie sprzedawał. Jak tak wygląda sprzedaż, to wolę nie wiedzieć jak wygląda serwis gwarancyjny.
A sam motor: z wyglądu podobał mi się, ale też
@mDick Nic nie zrobisz, poniżej litra nie idzie i się dusi, kij że jedziesz 40km/h w korku, musi mieć moc.
Ja celuje na 2 moto/moto dla różowego w Benelli tnt 125, podobno bardzo bananogenne moto.
@deav: czasem chiński lakiernik trzeźwiał przy robocie i przez kaca mu nie wychodziło ;)

@Huberto606: właśnie, bez litra nie ma jazdy... Ja dalej nie wiem jakim cudem moja 600tka tak #!$%@?.
125 dla mnie byłoby bez sensu - mam prawko. Ale kumpel celuje w Rometa 125 i jara się jak pedofil w smyku.
Ogólnie to nam się nie spieszy - ot, jechać te 90 na trasie i wystarczy. Ważniejsze jest,
ot, jechać te 90 na trasie i wystarczy.


@mDick: ale na drodze przydaje się elastyczność silnika, nie trzeba tak często wachlować biegów, komfort psychiczny przy wyprzedzaniu, mniejsze obroty = cisza, o spalaniu się nie wypowiem bo nie wiem.
A kontrarguement o "bo wy to tylko chcecie #!$%@?ć, bez litra nie ma jazdy" to wiesz...
@mDick:
Dobry wybór, myślałem o nim , w zeszłym roku możesz odnalezc moje posty o tym motocyklu. Ja jednak wybrałem używanego DL-a i to max doinwestowanego, i kupiłem ciut taniej jak TRK. TRK jest fajne , w tym roku ma wyjść wersja uterenowiona, ze zmienionym kolektorem , kołami itp.. Mnie trochę zastanowił brak części do tego motocykla, obym się mylił, ale jest spora szansa że będzie jak z Hyosungami, fajne tanie
@Kick_Ass myślałem nad romkiem ale tam jest naprawdę słaby motor.
Niby bym chciał tego DL ale 35 koła trochę bogato...
SWM kosztuje tyle co DL z tego co kojarzę? Gdzie w ogóle można go dostać bo widziałem tylko na allegro jedna aukcje. I tego to bym brał i jakoś przeżył 35 k :)
Poratuj gdzie to kupić.
@mDick: DL-a dorwiesz za 30 albo dorzucą ci jakieś super akcesoria. Romet to jednak inny typ maszyny, SWM to jest taka tańsza wersja Husqvarny, silnik z Huski pochodzi, niewielka masa i zestrojony w teren. To może się udać. Tylko to jeszcze większa ciekawostka jak Benek. Kolejna marka za pomocą której Chińczyk chce wejść na wyższy poziom w EU, ten sam producent co Rometa ADV400, czyli Shineray. Zapakowali mu silnik z TE630.