Wpis z mikrobloga

@WaveCreator: Nie wiem czy jedyną, ale wygląda na to, że jesteś w mniejszości. Moim zdaniem główną funkcją interfejsu jest przejrzystość i łatwość obsługi, a w drugiej kolejności (ale nie bez znaczenia) estetyka. Tutaj ktoś sobie wymarzył płaski i do granic możliwości prosty interfejs, który byłby świetny dla strony o 3 zakładkach, a nie dla rozbudowanego serwisu bankowego.
@Nigolak: Dlatego zaznaczyłem, że z punktu widzenia UX jest imho w tym momencie słabo.

Swoją drogą, doskonale pamiętam jakie były komentarze jak wprowadzili tą kolorystykę, za którą teraz tyle osób tęskni. "Kolorowe gówno", "Strona dla dzieci", "Poważna instytucja z taką niepoważną stroną", "W nowym serwisie ciężko coś znaleźć" itp. itd. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ludzie się przyzwyczają tak jak się przyzwyczaili to kolorowego #!$%@? ( ͡°