Wpis z mikrobloga

@WaveCreator: Nie wiem czy jedyną, ale wygląda na to, że jesteś w mniejszości. Moim zdaniem główną funkcją interfejsu jest przejrzystość i łatwość obsługi, a w drugiej kolejności (ale nie bez znaczenia) estetyka. Tutaj ktoś sobie wymarzył płaski i do granic możliwości prosty interfejs, który byłby świetny dla strony o 3 zakładkach, a nie dla rozbudowanego serwisu bankowego.
  • Odpowiedz
@WaveCreator no raczej mało kto się przyzwyczaił bo regularnie przy rozmowach o mBanku pojawiała się krytyka tego kolorowego badziewia. I kolory są tutaj tak naprawdę najmniejszym problemem bo cały interface jest nieintuicyjny.
  • Odpowiedz
  • 12
@pizzabhoy, o właśnie to!
Wszystko było na wierzchu i pod ręką.

A potem kurła serwis bankowy i domyślnie odpaloną jakaś gra, gdzie punkty sie zdobywało za klikanie po stronie. A klikałem, bo szukałem gdzie to wyłączyć. Eh mBank..
  • Odpowiedz