Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@ZespolmBanku: bardzo trudno mi się poruszać po nowym interfejsie, wygląda jakby zostały usunięte ramki i wszystko zlało się ze sobą. Ponadto pewne funkcje przestały działać, jak np. kasowanie wyrażenia w polu wyszukiwania w historii konta (FF).
  • Odpowiedz
@Jonn, odnalezienie się w zmienionym serwisie transakcyjnym to kwestia przyzwyczajenia. Podobnie było z jego wcześniejszą odsłoną :) Co do błędu który wskazałeś, czy możesz go dokładniej opisać lub przesłać nam zgłoszenie na adres:
kontakt@mbank.pl wysyłając również zrzut ekranu?
  • Odpowiedz
@ZespolmBanku: wymagacie od ludzi żeby przyzwyczaili się do czegoś mega nieintuicyjnego. Serio tak ciężko było zrobić prosty interfejs jaki mają inne banki? Przecież u was nawet zrobienie zwykłego przelewu jest jakoś na odwrót.
Tak, wiem chcieliście mieć interfejs w stylu Web 2.0 który wtedy był "hitem" ale pora przyznać się do porażki. Mam nadzieję że pracujecie nad nowym designem który już będzie normalny.
  • Odpowiedz
: > odnalezienie się w zmienionym serwisie transakcyjnym to kwestia przyzwyczajenia.

@ZespolmBanku:
Gónoprawda. Mam u was konto od lat i jakoś jak był portal jak zapostował @pizzabhoy: było git. Po zmianie się nie przyzwyczaiłem od lat. Bo nowy jest po prostu #!$%@?. Najnowszy jeszcze się nie wypowiadam.
  • Odpowiedz
  • 0
podoba mi się analiza wydatków,


@betonkomorkowy, o tak. Dzięki temu moja żona na własne oczy zobaczyła, jak bank ją sobie pięknie profiluje. To ją przekonało do gotówki ()
  • Odpowiedz
@ZespolmBanku: W pierwszej chwili myślałem, że mi net nawala i nie doczytał obrazków na stronie albo, że zalogowałem się nie na tej stronie co trzeba = fałszywej ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz