Wpis z mikrobloga

Mirasy, znajomy wysłał mi (PODOBNO) przelew na telefon. Obaj mamy aktywny BLIK (ja robiąc przelew na telefon widzę, że aplikacja mBank pokazuje że on ma aktywny BLIK i przelewy na telefon, no a ja po prostu wiem że mam to aktywne) i już robiliśmy takie operacje wiele razy ale nigdy między sobą. Dostałem takiego dziwnego sms niby od ING, nie mam tam konta. Ktoś wie o co chodzi? Wołam @ZespolmBanku oraz @ING_Bank_Slaski

#mbank #ing #bankowosc #banki #blik #przelewy #przelewnatelefon
k.....r - Mirasy, znajomy wysłał mi (PODOBNO) przelew na telefon. Obaj mamy aktywny B...

źródło: comment_8W8zryJ5NrhmLqgWBpwsnHvDKpBgU8Bm.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ms93: dzięki kolego :) Okazało się, że podając nr telefonu oraz kod z tego smsa przelew do mnie zostanie wysłany jako zwykły i dojdzie pewnie w poniedziałek ;)
  • Odpowiedz
@kuta_senator: Twój znajomy wysłał do Ciebie przelew na telefon z naszego banku. Taką wiadomość otrzymuje odbiorca, gdy nie zdefiniuje numeru telefonu do przelewów BLIK. Dlatego prosimy o podanie numeru konta, na które mają wpłynąć pieniądze z zachowaniem standardowego trybu przelewu.
  • Odpowiedz
@ING_Bank_Slaski: sęk w tym, że ja mam zdefiniowany numer do przelewów BLIK i od innych osób takie przelewy normalnie odbieram... jak dotąd taki przelew był wysłany z Waszego banku po raz pierwszy i nie zadziałał, więc gdzie jest przyczyna?
  • Odpowiedz
@kuta_senator: Napisałeś, że masz aktywną usługę BLIK. Sprawdź jeszcze w ustawieniach usługi, czy Twój numer telefonu jest przypisany do przelewów BLIK. Możesz w tym celu skontaktować się z swoim bankiem. Jeśli nadawca przelewu skontaktuje się z nami, sprawdzimy dla niego jego szczegóły.
  • Odpowiedz
@ING_Bank_Slaski: dziękuje, spróbuje dowiedzieć się coś więcej i ewentualnie skontaktuje się z nadawcą przelewu.
Niemniej jednak, powtórzę to jak mantrę - przelewy BLIK do mnie dochodzą a to jest pierwszy raz gdy nie doszedł...
  • Odpowiedz
@pszymczyk2 Jeżeli ta osoba, o której piszesz, jest naszym klientem i na swoim koncie ma zajęcie egzekucyjne, to saldo jej konta odświeżamy w dni robocze i soboty w godzinach 8-20. Wczoraj księgowaliśmy je do 18:00 z powodu planowanych prac serwisowych. Jeżeli źle Cię zrozumieliśmy, to daj nam znać, co konkretnie masz na myśli :)
  • Odpowiedz