Wpis z mikrobloga

Mirki!
W jaki sposób znaleźć w Polsce (lub zdalnie dla klientów za granicą) zlecenia dla freelancera?
Jestem programistą .NET Framework (C#) z dwuletnim doświadczeniem, ze SQL, ASP.NET, Entity Framework, podstaw Front-Endu.
Oczywiście GIT, SOLID, Design Patterns na porządku dziennym.
Nie interesuje mnie praca we Front-endzie i Wordpressie ;)

Rozglądam się za zleceniami do robienia po godzinach
Co polecacie? Jak znajdujecie klientów na takie zlecenia?

#programowanie #programista15k #netframework #csharp
  • 6
@piotrtrojan: sa stronki typu freelancer.com ale nie polecam bo przepelnione sa hindusami, ktorzy "pracuja" za komiczne stawki takze trzeba nie miec godnosci ani honoru, zeby dopchac sie do koryta. Nie lepiej znalesc stala prace? Osoba z dwuletnim doswiadczeniem nie powinna miec problemu wbic sie gdzies na juniora. Jak interesuje Cie relokacja do UK to u nas szukaja jednej osoby z malym doswiadczeniem.
Freelancer.com odpada z powodu Hindusów #pajeet
Na co dzień pracuję na etacie, ale po godzinach pracuję nad własnymi zleceniami i o takie zlecenia pytam.
Rozważam tylko pracę zdalną, nie mam nic przeciwko klientowi z poza Polski.
@piotrtrojan: Jak najeżdżasz na komentarz to pojawia się przycisk "odpowiedz", używaj go to ten któremu odpowiadasz dostanie powiadomienie, inaczej może nawet nie zauważyć że odpisałeś. Równie dobrze możesz zwyczajnie napisać @CzyjśNick i też zawoła.
@piotrtrojan: Dobra niech stracę te 4 minuty na odpowiedź i opowiem jak ja zrobiłem.

Na początku chciałem tak jak ty, tylko zdalnie. Bardzo mało firm oferuje zdalną pracę.
Szukałem, pytałem nawet w ogłoszeniach, które nic nie wspominały o pracy zdalnej. Dało się odczuć, że mieli mnie za cwaniaka. Zmieniłem taktykę i oferowałem 2-3 miesiące na miejscu a potem częściowo praca zdalna. Odzew był już trochę lepszy, ale nie udało mi się
@budyn: Dzięki za treściwy wpis ;)

Cieszę się, że udało Ci się znaleźć rozwiązanie.