Wpis z mikrobloga

@Wesola-Dynia: maglownica blisko 1k zł, hamulce tył 300 zł, sprzęgło klimy się może okazać, że cała sprężarka to do 500 zł, ruda zależy gdzie, olej koło 200 zł jeśli sam olej.
Do tego pewnie pakiet startowy - rozrząd, płyny, filtry - kolejny 1k zł.
Do tego: sanki do sprawdzenia i pewnie wymiany/konserwacji, ściana grodziowa od strony pasażera do spawania, piasty przód do sprawdzenia, jak bije przy hamowaniu to do wymiany.
Bańka
@Wesola-Dynia: zobacz, tak na szybko wyliczyłem 8,5k zł. Do tego gazior to już jest 11k zł. A nie wiesz ile kruczków wyjdzie po drodze.

Fajne, duże, wygodne auto, silnik ok, choć szału nie robi (miałem 1.8, ale to się niewiele różni).
Eksploatacja i części drogie, sporo mniejszych lub większych problemów, które wkurzają albo są drogie w usunięciu, czasem nawet zagrażają bezpieczeństwu.
Zawieszenie wielowahacz - drogo. Na start do wymiany dolne sworznie
@wycz: kupowanie najtańszego egzemplarza nowszego modelu to w ogóle #!$%@? pomysł, zwłaszcza, że 7gen to średnio raczej bliżej 16 niż 11 kosztuje( ͡° ʖ̯ ͡°)