Wpis z mikrobloga

@nyo7:
Ja swoją mam już od marca 2017, 40k zrobione
Serwisy nie są aż takie drogie pod warunkiem że zakupi się własny olej(w ASO kosztuje 260zł a w sklepie 130-140zł) dodatkowo własny filtry kabinowy i powietrza(za kazdy z tych filtrów 130zł a w sklepie po 40-50zł) to już jest spora oszczędność.
Teraz przy każdym przeglądzie serwisowym musisz robić także przegląd nadwozia(120zł) , wcześniej było co rok bez względu na kilometry.
Wygłuszenie
@doc1: dzieeeeki za info ;)
Ale to jak kupujesz swoj olej i filtry i wymieniasz gdzieś indziej czy jedziesz do ASO i dajesz im żeby ci te użyli?
Co do KM to Trójki robią chyba w 120KM i wersji 165KM. Zobaczymy która mi się trafi bo szukam 3ki po kolorze a nie silniku ;))
@nyo7: Materiały eksploatacyjne dajesz im przy serwisie i z nich korzystają (nie mogą robić problemów, muszą to wziąć) a wymiany oleju musisz zrobić w serwisie, tak samo jak filtrów (oczywiście sam też mozesz sobie wymienić ale przy serwisie masz obowiązek wymienić znów)
Ja mam wersje 120km bo mam wersje Sedan, czerwoną
Wychodzi teraz nowa 3, włąsnie dziś poznaliśmy ceny, jest duzo droższa od poprzedniczki także moze tą generacje aktualną wychaczysz taniej.
@Lumeen: a co możesz powiedzieć o tych drganiach skrzyni przy określonych obrotach na co skarżyli się recenzenci?
To, że jest to hybryda nijak nie przeszkadza?
@prismo: żadnych drgań nie zauważam, może nie zwracam na to uwagi. Możesz podesłać jakiś link z recenzją w której jest o tym mowa? Co masz na myśli, że jest to hybryda? Ta mazda nie jest hybrydą :)