Wpis z mikrobloga

@x-kom Wy jesteście poważni? Zamówiłem u was produkt za 200zł. Nie ukrywam zależy mi na czasie. Wg waszej strony towar dostepny od ręki (Dostępny w magazynie centralnym), a dostawa 2 dni. Zaniepokojony, zadzwoniłem na infolinię dlaczego nie przychodzi do mnie na maila wiadomość, jak opłacić zamówienie. A konsultantka na to. Niestety mamy problem z dostępnościa tego przedmiotu, dlatego nie wysłaliśmy jeszcze maila. Wasza strona jedno, konsultantka drugie xDDD
#xkom
mrbarry - @x-kom Wy jesteście poważni? Zamówiłem u was produkt za 200zł. Nie ukrywam ...

źródło: comment_EFQ5mvVl7xcoOU9SQZan7Xc4TQz7nVRW.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
@mrbarry: Bardzo prosimy Cię o wiadomość prywatną wraz z numerem swojego zamówienia, przyjrzymy się całej sytuacji i wrócimy z odpowiedzią
  • Odpowiedz
@mrbarry: Zawsze zależy nam na jak najkorzystniejszm rozwiązaniu sprawy, dlatego prosimy Cię jednak o wiadomość prywatną wraz z numerem swojego zamówienia. Chcielibyśmy się mu przyjrzeć i wrócić do Ciebie z informacjami
  • Odpowiedz