Wpis z mikrobloga

Bym zaplusował, ale to gra Bethesdy ( ͡° ͜ʖ ͡°).


@Bethesda_sucks: Aż dziwne, że taka firma mogła wypuścić taką grę. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Niestety, po Morrowindzie widać jedynie odcinanie kuponów i ani Oblivion, ani Skyrim nie dorównują Morrowindowi w niczym.

W sumie tym gorzej to o nich świadczy, bo oznacza to, że dobre gry robić potrafią, ale im się nie chce, gdy
@Bethesda_sucks: Swoją drogą były jakieś niby wewnętrzne wycieki z Bethesdy, że Todd Howard planuje z 7 części TES zrobić swoje "magnum opus" (wiem jak to brzmi XD) i powrócić do mechanik RPG w tej części.

W końcu od dobrze wie, jaki gwałt wykonał na serii Skyrimem dla pieniędzy i może na stare lata, gdy już się nachapie, będzie chciał się wpisać w grono autorów dobrych gier RPG jako syn marnotrawny XD
Mam problem z kuciem na pamięć, zapominam połowę informacji z wykładów w godzinę po nich, ale #!$%@? Króla Lwa to mogę z pamięci wyrecytować. xD


@NormanCroucher: Bo nie umiesz kotwiczyć. Król Lew wrył Ci się w pamięć z powodu powiązanego z nim ładunku emocjonalnego. Jak chcesz zakotwiczyć wiedzę to musi Ci zależeć, musisz znaleźć zainteresowanie sprawą, musisz chcieć zrozumieć istotę rzeczy. NIKT oprócz sawantów nie jest w stanie uczyć się inaczej,
@Lawrence_z_Arabii: Nie musi być gównem jeśli będzie z pierwszej osoby, to świadczy tylko o kierunku mechanik gry w które będą mogli pójść (szczelanie będzie ciekawe a nie taktyczne). New Vegas dawało wiele możliwości odgrywania postaci, świat żył i był dobrze napisany więc jest możliwe zrobić dobrego rpga w ten sposób. Też mam nadzieję że wrócą do dobrych mechanik rpgowych bo Fallout 4 i Skyrim to szczelanka/hack&slash a nie rpg.
@Lawrence_z_Arabii: Bym się nie rozpędzał z tym, że nie dorównują niczym. Bo chociażby mechanikę walki Morrowind ma opartą na rzutach kostką, więc nietrafianie w szczura z odległości metra przez 2 minuty nie jest niczym dziwnym na niskim poziomie. Skyrim czy Oblivion robią to znacznie lepiej.

Plus jak magnum opus 7. część? A co z 6? Jednak Skyrim 2?
W końcu od dobrze wie, jaki gwałt wykonał na serii Skyrimem dla pieniędzy i może na stare lata, gdy już się nachapie, będzie chciał się wpisać w grono autorów dobrych gier RPG jako syn marnotrawny XD


@Lawrence_z_Arabii: Todd Howard jest ważny, ale nie tak ważny jak choćby Pete Hines i nawet jakby chciał to zrobić (co jest niemożliwe), bez zgody z góry nic by z tego nie wyszło.

Generalnie coraz trudniej
potrafili. Trochę lat minęło i zespół na bank się zmienił.


@Naxster: Główne postacie zostały. Zresztą, to nie jest jakaś wielka sztuka, bo główną zaletą Morrowinda było to, że zatrudnili wielu scenarzystów i ludzi piszących im książki, przez co Morrowind miał ponad milion słów użytych w grze.

To nie były dzieła wybitne, ale nadawały głębię grze, bo dosłownie wszystko było tam w jakiś sposób opisane, w tym cała historia wszystkich ras i