Wpis z mikrobloga

2 litrowa 4 cylindrówka na doładowaniu , dla mnie porażka wolałbym kupić starszy model lepiej wyposazony w 6 cylindrach ,ale każdy kupuje w sumie to co jemu się podoba ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 2
@syjusz: tak jak napisałeś, 4 cylindry. BMW od dawna nie robi 2 litrowych 6-cylindrówek. Mi tam nie przeszkadza. Wolę młodsze auto niż zajeżdżonego ulepa :-)
  • Odpowiedz
  • 1
@syjusz: tak jak napisałeś, 4 cylindry. BMW od dawna nie robi 2 litrowych 6-cylindrówek. Mi tam nie przeszkadza. Wolę młodsze auto niż zajeżdżonego ulepa :-)


Wolę starsze lepiej wyposażone, ale trzeba sie więcej naszukac albo ściągać z Niemiec ale to moja nie popularna opinia, nie będę Ci wciskal moich mądrości bo każdy wydaje swoje pieniądze na swoj sposób.
  • Odpowiedz
@kupkesobieciagne mój 19 letni bolid ma xenony,duża navi, elektrycznie sterowane fotele z pamięciami kluczyków , solardach, skóry,podgrzewanie ich, pdc p/t, dwu strefowa klima. Przypomne 19 letni bolid :D
  • Odpowiedz
to 17” runflat 225/50, nie wyobrażam sobie jeździć na jeszcze niższym profilu. W tej chwili są dosyć twarde.


@hyperlink: Nie dość że małe, to jeszcze wąskie. Ja do mojego Opla zakładam właśnie 18 / 245 i są ok... myślę że do Twojej BMW 18 lub 19 cali byłoby odpowiednie... i szerokość 235 lub 245...
A poza tym fajne auto, nieważne że halogen, bo i tak połowa tych f30 jest na
  • Odpowiedz
@Jokker: ale czy zakładasz runflaty? Komfort jazdy właśnie się diametralne różni i każdy Ci to powie kto ma jakieś porównanie, że runflaty mocno odbijają się na komforcie. Ja dużego wyboru nie mam, bo nie ma miejsca ani na zapas, ani na zestaw naprawczy. Póki co ten sezon jeszcze zjeżdżę tak jak jest, potem przekładka na zimowe i już myślałem o nowych kołach na lato - 225/45 R18, muszę pomyśleć tylko
  • Odpowiedz