Wpis z mikrobloga

@norbert22: Dzięki! Faktycznie, miałem z jakiegoś powodu zablokowane Facetime i iMessage, pan z infolinii tę blokadę zdjął. Jako wytłumaczenie powiedział, że było podejrzenie, że moje konto mogło wysyłać spam (nie mam pojęcia dlaczego). Tak czy siak- wszystko działa.
miałem z jakiegoś powodu zablokowane Facetime i iMessage, pan z infolinii tę blokadę zdjął. Jako wytłumaczenie powiedział, że było podejrzenie, że moje konto mogło wysyłać spam...


@mile5: CO? PAN z infolinii administratorem systemu?
@gaim: @mile5: Ogólnie to dla mnie jakaś porażka, że trzeba dzwonić na infolinię, żeby łaskawie odblokowali zwykłą usługę... Ok, może się zablokować czy coś w tym stylu, ale normalnie powinna być opcja odblokowania ze strony. #!$%@? robią pierdyliard pytań pomocniczych do konta, 2-stopniową weryfikację to na dodatek trzeba jeszcze dzwonić, żeby coś odblokowali tym bardziej, że nic samemu się nie zrobiło źle.