Wpis z mikrobloga

Oto pierwsza oficjalna reklama F1. Możecie w niej zobaczyć również Ewelinę z Polski, jako jednego z kibiców. Liberty Media ruszyło z globalną kampanią reklamową, która pochłonie 40 mln $ w tym roku. Przed każdym wyścigiem mają pojawiać się nowe spoty oparte o ten koncept, ale z aktualnymi scenami z wyścigów. Cel tych działań jest jeden: pozyskać nowych kibiców

#f1
szumek - >Oto pierwsza oficjalna reklama F1. Możecie w niej zobaczyć również Ewelinę ...
  • 14
@szumek chca pozyskac nowych kibicow, to wystarczy: - wpuscic kubice, to da jakies 37mln nowych fanatykow znawcow f1 - pokazywac takie sceny jak na tej reklamie, zamiast gdy cos sie dzieje ciekawego cenzurowania lub wpieprzania wszedzie reklam proszkow do prania albo pokazuwanie studia z dziadami komentujacymi... Koniec marketing lvl expert