Wpis z mikrobloga

Ale spokojnie, ja to stawiam, że ten pakiet to będzie używany na JuTubie + w czasie pre-show, aby pokazać okrążenie toru. W trakcie sesji powinien być już bardziej typowy speedometer.
@patyk15: no w zakrętach gazem to się za bardzo nie operuje xd Można zobaczyć tylko kiedy go dodaje na wyjściu.

prędkość w zakrętach to jest kluczowa informacja - widać kto gdzie traci
Explanation of track, and you’ll hear references at certain corners labelled as danger zones to things that have happened there in the past. There’s another version with clips of those moments spliced in, which would make more sense.


Will Buxton na Reddicie opowiadający o tym co się dzieje tu.
@tatwarm:

no w zakrętach gazem to się za bardzo nie operuje xd


Jak to nie, przecież na wielu torach masz mid to slow sektory w których throttle i break control gra kluczową rolę. Gazem jak najbardziej się operuje tym bardziej jeżeli nanosisz 'poprawki' choćby wtedy gdy przeoczysz breaking mark i tego typu inne pierdoły ( ͡° ͜ʖ ͡°)
breaking mark


@Shredd1e: chyba braking point xDD

źle się wyraziłem, jak zwykle.

Grafika ekranowa jest o tyle przydatna, że widać (chociaż to też słychać) czy kierowca odpuścił gaz w szybkim zakręcie czy nie, ale już przy praktycznie każdym innym skręcaniu niczego odkrywczego się - z tak niedokładnych danych - nie dowiesz. Wiadomo, że im "lepsze" auto i kierowca tym niektóre elementy pokonywania będą zrobione lepiej. Kierowca zacznie skręcać z większą prędkością,
@tatwarm: W sumie też racja, a inna sprawa że jak Liberty dawało throttle metter to był w cholerę nieczytelny xD

chyba braking point xDD


Używa się obu form, i point i mark :D Chociaż zauważyłem że używa się 'point' częściej odnosząc się do nieoznaczonych oficjalnie punktów odniesienia np. tarek, band, bannerów, słupów, ekranów itp itd. zaś breaking mark to zazwyczaj i najzwyklej oficjalnie postawione tabliczki z wypisanymi metrami do zakrętu (150,