Aktywne Wpisy
Czy jeśli jest spoko facet, ale popełnia błędy w pisowni (nie chodzi o ortograficzne), to według Was to powinno stanowić natychmiastową dyskwalifikację? Może ja jestem zbyt przewrażliwiona ¯\(ツ)/¯
#tinder
#tinder
Skopiuj link
Skopiuj linkWykop.pl
#f1
Komentarz usunięty przez autora
prędkość w zakrętach to jest kluczowa informacja - widać kto gdzie traci
Will Buxton na Reddicie opowiadający o tym co się dzieje tu.
Jak to nie, przecież na wielu torach masz mid to slow sektory w których throttle i break control gra kluczową rolę. Gazem jak najbardziej się operuje tym bardziej jeżeli nanosisz 'poprawki' choćby wtedy gdy przeoczysz breaking mark i tego typu inne pierdoły ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Shredd1e: chyba braking point xDD
źle się wyraziłem, jak zwykle.
Grafika ekranowa jest o tyle przydatna, że widać (chociaż to też słychać) czy kierowca odpuścił gaz w szybkim zakręcie czy nie, ale już przy praktycznie każdym innym skręcaniu niczego odkrywczego się - z tak niedokładnych danych - nie dowiesz. Wiadomo, że im "lepsze" auto i kierowca tym niektóre elementy pokonywania będą zrobione lepiej. Kierowca zacznie skręcać z większą prędkością,
Używa się obu form, i point i mark :D Chociaż zauważyłem że używa się 'point' częściej odnosząc się do nieoznaczonych oficjalnie punktów odniesienia np. tarek, band, bannerów, słupów, ekranów itp itd. zaś breaking mark to zazwyczaj i najzwyklej oficjalnie postawione tabliczki z wypisanymi metrami do zakrętu (150,