Wpis z mikrobloga

Tak będzie wyglądać - najprawdopodobniej - nowa grafika ekranowa w przypadku onboardów

#f1
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Shredd1e:

"poprawki" musisz nanieść wtedy kiedy przeoczyłeś punkt hamowania (braking point), czyli miejsce w którym powinieneś zacząć hamować żeby zmieścić się w zakręt, a nie kiedy nie zauważyłeś tabliczki z metrami do zakrętu bo one rzadko kiedy są dla kierowcy dużą pomocą.

i braking to nie to samo co breaking
  • Odpowiedz
@patyk15: myślisz, że kierowca f1 dohamowując z dużej prędkości odrywa wzrok od wierzchołka zakrętu w który celuje po to żeby zobaczyć gdzie jest tabliczka z napisem 100 metrów? Jeśli w ogóle miałby szansę ją zobaczyć zajmując taką a nie inną pozycję w kokpicie, jadąc z taką a nie inną prędkością. Nie wspominając o tym, że przecież może mieć obok rywala który mu skutecznie zablokuje widoczność. Co wtedy?

Na początku weekendu
  • Odpowiedz
@tatwarm:

Na początku weekendu do każdego kluczowego hamowania kierowca sobie dobiera punkt referencyjny (to może być cokolwiek)

No i tabliczki są właśnie głównie takimi punktami. Sprawiasz wrażenie, jakbyś pozjadał wszystkie rozumy świata, a tak naprawdę mówisz jakieś teorie, gdzie coś tam kiedyś pewnie usłyszałeś i jest prawdą, a resztę dorobiła sobie Twoja wyobraźnia.
  • Odpowiedz
@patyk15:

Sprawiasz wrażenie, jakbyś pozjadał wszystkie rozumy świata, a tak naprawdę mówisz jakieś teorie, gdzie coś tam kiedyś pewnie usłyszałeś i jest prawdą, a resztę dorobiła sobie Twoja wyobraźnia.


nie interesuje mnie jakie sprawiam wrażenie. Ty sprawiasz wrażenie kogoś kto nie ma pojęcia o czym mówi i wchodzi w takie wpisy jak ten żeby napisać - no właściwie nie wiadomo co. Nie mam problemu z tym żeby przyznać się do błędu jeśli gdzieś go popełnię albo do zmiany opinii na jakiś temat jeśli rozmówca posługuje się rzeczowymi argumentami, które do mnie
  • Odpowiedz
@tatwarm: Spoko, już pokazałeś swoją wiedzę mówiąc, że w zakrętach się nie manewruje gazem, a jeśli chcesz sprawdzić kto gdzie traci patrzysz na prędkościomierz w zakrętach xd Popatrz z jaką częstotliwościa odświeża się prędkość, później popatrz na przyspieszenie bolidu F1. Może jeszcze uważasz, że hamulec wciskają "do dechy" tak jak pokazuje HUD na relacji? :d
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@patyk15

- predkosc w zakretach jest chyba dosyc istotna. Nie wiem moze sie myle. Wazniejsza ta na prostych, nie?

- wyjasnilem o co mi chodzilo z "dodawaniem gazu w zakrecie"
  • Odpowiedz