Wpis z mikrobloga

Mirki jaki motocykl szosowo- turystyczny do 10 tys polecacie tak żeby sobie nie zrobić kuku. Najlepiej naked. Podoba mi się yamaha fz6 ale sto kunia odstrasza bo moje doświadczenie na moto kończy się na jawie 350;)

#motoryzacja #motocykle
  • 27
  • Odpowiedz
@strand: Nie mam dużego doświadczenia bo na co dzień jeżdżę ciężkim cruiserem ale jak raz pożyczyłem na 1 dzień Suzuki V-Stroma 650 to się zakochałem. Zmieścisz w budżecie biorąc odpowiedni rocznik. Motocyklem zwiedziłem (z plecaczkiem) całą Kretę - cudowne zachowanie w górach, mocy dość mimo obciążenia, lekkie , zwinne i na szuter się nadaje. Doszło do tego że jeślibym miał zmieniać moto to tylko na V-Stroma. Są litrowe ale opinie czytałem
  • Odpowiedz
@strand Nie ma się co obawiać fz6, sam na pierwsze Moto wziąłem fzs chociaż wcześniej moje doświadczenie z dwoma kołami ograniczało się do roweru. Trzy sezony objezdzilem, zyje, zwiedzam podróżuje ( ͡º ͜ʖ͡º) bierz taki jaki Ci się podoba bo potem będziesz sobie w brodę pluł
  • Odpowiedz
@strand: jak turystyk to nie naked. Spróbuj realnie ocenić jak i gdzie będziesz jeździł. Jak planujesz rajd po Europie, to Yamaha XJ600S Diversion, Suzuki SV650S. Jeżeli wiesz, że Cię żona nie puści, i najwyżej będziesz w weekend wkoło komina latał, to jakiś naked (tutaj polecam pierwszą Yamaha MT03, 660 ccm, singiel, tylko 48 PS ale dzika frajda z jazdy, także akustycznie).

Nie ma motocykla na którym nie zrobisz sobie kuku. Tutaj
  • Odpowiedz
@fotograf_warszawiak: nowy, ale @solo_ta: pisze raczej o starych ktore mieszcza sie w budzecie. A ja bym chyba wolal juz trampka niz v-sroma ktory nie podoba mi sie kompletnie z wygladu. A silnik w trampeczku bzika elegancko, mozna polykac kilometry asfaltami a i zjechac w boczne drogi nawet te calkiem zle tez mozna na luzie.
A i moze kolega @strand: popatrzy na Kawasaki Versys - i to by chyba byl
  • Odpowiedz