Wpis z mikrobloga

Ale se bym poszedł na taką kartkówkę z pszyry ucząc się wcześniej z książek z ładnymi objaśnieniami i kolorowymi obrazkami, a nie jakimś 700 stronnicowym potworem w niezrozumiałym języku o wytrzymałości materiałów czy innej termodynamice z 1950 roku.

#podbaza #studbaza #zalesie
  • 61
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@to_jest_chyba_kurcze_zart: Książki akademickie moim zdaniem komplikują najprostsze rzeczy. Po co wyjaśnić np. do obliczania czego służy dane twierdzenie. Lepiej #!$%@?ć 20 stron różnymi mutacjami wzoru, a zamiast normalnych liter dać trudne znaczki ( ͡° ͜ʖ ͡°) wygląda poważniej.
  • Odpowiedz
  • 211
@patrykolos

Pójdziesz do roboty to będziesz wspominał z sentymentem.

Nie będę bo już pracuję od 3 lat. Studia (przynajmniej polibuda) to najgorsza rzecz w życiu. Nikt cię nie szanuje, ba, traktuje cie jak gówno, nie ma że się odbębni robotę i już z głowy, ostatni miesiąc to ciągły stres, ostatni tydzień to 4-5h spania dziennie a prowadzący ci się śmieje w twarz i twoją pracą podciera dupę. I nie jestem wyjątkiem,
  • Odpowiedz
  • 93
@to_jest_chyba_kurcze_zart Standardowo - polskie książki to 5000 słów na każde pojęcie, do tego miliony przekształceń wzorów, zeby bylo widać jak autor książki ogarnia temat i dostał wpis za publikację. #!$%@? że tego się nie da czytać - ważne ze wydał kolejną książkę... Zagraniczne książki to zazwyczaj trochę teorii, jakieś dobre przykłady i dobrze opisane wzory, bo tam profesorki nie muszą miziać się penisami jacy to oni mądrzy...
  • Odpowiedz
@to_jest_chyba_kurcze_zart: Polibuda już za mną, ale miałem podobne odczucia. Potem po roku pracy chciałem wrócić na magisterskie...ale rzuciłem to w #!$%@?, bo nie chciałem dawać się traktować jak podludź w czasie, w którym równie dobrze mógłbym zarabiać pieniądze. Fuck that shit.
  • Odpowiedz
@to_jest_chyba_kurcze_zart: