Stop Niszczeniu Gier Wideo - Podpisz!
Potrzebne jest przekroczenie wymaganych progów w siedmiu krajach EU, aby zajęto się sprawą na szczeblu unijnym. Obecnie w Polsce złożono 11.5k podpisów, musimy zebrać jeszcze 25k. Podpis profilem zaufanym jest bardzo prosty i szybki. Dołóż swoją cegiełkę w lepszy rynek gier!
planarize z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 222
- Odpowiedz
Komentarze (222)
najlepsze
Dodatkowo wydawca jest ok. Nie ma mikrotransakcji jest supcio i nagle wydawca stwierdza, że usuwa gre lub nie utrzymuje już serwerów bo mu się to nie opłaca. I twoja gra którą kupiłeś już nie nadaje się do grania bo aby w nią zagrać musisz się zalogować na serwer którego nie ma.
Chcesz pograć z kumplami w gre? No nie bo wydawca wyłączył autoryzacje i dawno zapomniał o
Finlandia 79.31%
Szwecja 73 %
Niderlandy 62.27%
Dania 62%
Niemcy 52%
Utrzymanie serwerów to problem jedynie przy tytułach MMO, chociaż nie widzę przeszkód, aby po zakończeniu wsparcia przez twórcę, program serwera został udostępniony publicznie.
W grach multiplayer małej skali, problem utrzymania serwerów w ogóle nie powinien istnieć od strony dewelopera jeśli wraz z tytułem wydawałby program serwera, tak jak
-Kupujesz grę na premierę
-Gra wymaga połączenia z serwerami wydawców by w ogóle funkcjonowała. Dzieje się to coraz częściej nawet w przypadku gier singlowych
-Pewnego dnia wydawca wyłącza serwer na zawsze i w grę już nikt nigdy nie zagra
-Ale jednocześnie nadal blokuje ludzi którzy by chcieli tworzyć prywatne dedykowane serwery, ściga ich swoimi prawnikami itd.
@fofos-sk_chmieL: chyba działający. Oni nie myślą oni robią co się im każe.
Cele
Celem inicjatywy jest zażądanie od wydawców, którzy sprzedają konsumentom w Unii Europejskiej gry wideo (lub związane z nimi funkcje i zasoby do obsługiwanych przez nich gier) bądź udzielają na nie licencji, aby pozostawiali wspomniane gry wideo w stanie funkcjonalnym (umożliwiającym grę).
W