Wpis z mikrobloga

@ZespolmBanku: gdybym chcial z wami rozmawiac to bym odebral telefon. Serio musicie dzwonic za kazdym razem jak kilkam w zakladke kredyt ? to po zakladka zgody w ustawieniach ? jedne mozna wyklikac a drugie juz nie ? bzdura
@ZespolmBanku: chcialbym odwolac klikajac na stronie, serio uwazacie ze powinienem sie jeszcze inaczej uwierzytelnic niz logujac sie do banku ? uwazacie logowanie sie za mniej bezpiecznieczne niz telefon, przeciez logujac sie do banku mozna uwierzytelnic sie nawet do eUrzedu.
@spidero doprecyzowując, zgody na kontakty marketingowe. Jeśli masz propozycje odnośnie zmian, jakie powinniśmy wprowadzić w naszych procesach,chętnie je przeanalizujemy. Możesz się nimi z nami podzielić. Zrobisz to z poziomu serwisu transakcyjnego. Wybierz kolejno zakładki: Pasaż - Usługi - Dyspozycje - Rachunki - Pozostałe dyspozycje - Sugestie usprawnień i propozycje zmian w ofercie Banku.
@ZespolmBanku: w zasadzie jedna propozycja, skoro sa mozliwosci wylaczenia zgod przez strone to dajcie mozliwosc wylaczenia wszystkich, a nie ze niektore tylko przez pracownika. nie mam ochoty do was dzwonic, zalogowanie sie na stronie banku to wystarczajace potwierdzenie tozsamosci