Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki. Po latach czytania postanowiłem w końcu założyć konto. Zakładam, bo w końcu poza czytaniem, mam potrzebę o coś zapytać, prosić o wskazówki. Jestem po studiach informatycznych, ale byłem na tyle nieogarnięty, że nie robiłem wtedy żadnych praktyk czy staży. Teraz mam problem, bo nigdzie nie mogę znaleźć takich ofert, nawet w ogłoszeniach dla juniorów zawsze jest 1-2 lata doświadczenia wymagane.
Jestem frontendowcem, znam dobrze najnowsze trendy i standardy html i css. Jeśli chodzi o samo #programowanie to znam podstawy JS, potrafię korzystać z jQuery, trochę Ember.js, uczę się Reacta, kiedyś coś pisałem w php, rails i pythonie, ale dość dawno. Jednak w razie potrzeby dużo szybciej bym to przyswoił, bo już się tego tknąłem. Pisałem testy w qUnit, korzystałem z Sass, Dockera, Swaggera, Jenkinsa i wiele innych. Znam się na UX i dostępności.
Jednak moje komercyjne doświadczenie jest małe.
Kojarzycie jakieś firmy, które zatrudniają na staż albo juniorów #frontend w Warszawie, Krakowie lub ewentualnie innym większym mieście? Może Wasze firmy mają takie możliwości? Najbardziej zależy mi na nauce, kasa tyle, żeby się utrzymać. Z góry dzięki za wszelkie rady. Aplikowałem trochę poprzez popularne strony i grupy facebookowe, ale na takie oferty zawsze aplikuje dużo osób, z feedbacku dowiaduję się, że pozycje juniorskie zgarniają ludzie z 2-3 letnim doświadczeniem, a na odpowiedzi czekam miesiąc albo dwa.

#programowanie #programista15k - może ktoś z seniorów doradzi, #pracait #webdev
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@helloword: frontend w Warszawie , Krakowie czy Wrocławiu to w 80% praca w JavaScript. Jak stwierdzasz że masz tam jakieś podstawy to znak że się nie nadajesz. Trzeba uczyć się JS a później przeznaczyć 5 dni na naukę HTML i CSS , bo chyba nikt rozsadny nie myśli że ogarnięcie tego wymaga więcej czasu.
  • Odpowiedz