Wpis z mikrobloga

@text Land Rover ładniejszy, i do tego lepszy w terenie, prosty wybór

@Jerry664:
Ładniejszy, jeśli ktoś za wzór auta ma czołg ;)
W terenie może i lepszy, ale kierowcy SUVów 99% czas przebywają na asfalcie, a te 1% czasu to walka z błotem na gruntowej drodze pod domem, dziurami i krawężnikami. Więc wcale nie taki prosty wybór :)
Najczęstszy "legalny sport" za kołkiem to chyba start ze świateł i tak dla
@text: jak sie nie ma czym bronic kaszany rumuno, to sie ja broni takimi gownianymi porownaniami. zestaw ten szrot chociazby z macanem i zobaczysz jakie to cale stelvio jest biedne.

dawalem alfie wiele szans i naprawde nie jestem antyfanem fca, jednakze marka ta w obecnym wcieleniu jest po prostu skazana na porazke. niestety wciaz jest tona ludzi zaslepionych pustymi frazesami o "cuore sportivo" i "forza italia", ktorym wystarczy na generycznego suva
@mawojciech:
Hłe hłe Stelvio uciągnie 2300 kg przyczepy z hamulcem, to samo dla LR Discovery Sport 2000-2200 kg. Pominę to, że nikt nie woduje łodzi w lesie :) no ale co do 7 os masz rację. Jak wiadomo typowa rodzina w PL ma te 6-7 os ;)
@panicze:
Buhahaa jaki bulwers :) Akurat sport vs teren wrzuciłem bo trafiłem na fajną fotę, a nie dlatego że Stelvio. Ale jak juz porównujesz do Macana, to w cenie Stelvio ok 230 tys masz zupełnego golasa (z siedzeniami bez regulacji, bez skóry, bez navi itd) w Macanie z gównianymi osiągami 6.8 sek do 100, prawie jak w pierwszej lepszej Skodzie. Jak chcesz miec lepsze osiągi w Macanie (od wersjo 280 KM
@text: aha. a wiesz, ze zeby zanabyc dobrze wyposazone disco w porzadnej wersji silnikowej (ktora i tak zbytnio nie jedzie), to tez trzeba miec 400 kafli?

wiec sorry, ale porownujesz 400 vs 230? ;-)
W Polsce prawie nikt nie umie dyskutować o samochodach. Na zachodnich forach ludzie są bardziej otwarci na inne auta i są ich ciekswi nie krytykukąc żadnego wyboru. W PL jak na na wsi, kazdy musi miec takie auto jak ja lyb gorsze, bo kazdy inny wybór jest debilny i trzeba go zniszczyc. Dyskusje pełne kompleksów i walki jak o życie, by obronić "swoje auto". Dorosnijcie.
Zadałem zwykłe pytanie co wolicie, to od
@text: ty sam nie potrafisz dyskutowac o samochodach, bo na wstepie rzucasz jakims tendencyjnym porownaniem, nabijajac sie dodatkowo ze stylistyki discovery, potulnie okreslajac go "stodola" i "autem ladniejszym, jesli ktos za wzor auta ma czolg". i jak tu z czyms takim polemizowac?
Jakie kuzwa tendencyjne porównanie? Po prostu porównanie i tyle.
Zauważ ze ja podałem argumenty za swoim wyborem i nikt nie musi sie ze mną zgadzać. Zas ty tylko wyjechałes z ryjem, że to zly wybór i sam nic nie przedstawiłeś. Ja nie neguję tego, że suvy a'la podwyzszone kombi mają sens, ale wg mnie ładne to nie jest, ale rozumiem że komys moze sie podobać. Ale by mi do głowy nie przyszło
@text: Nawet nie wiedziałem, że jest Disco w wersji mini. To tym bardziej na minus dla Stelvio. Co do samej stylistyki, to Disco IV był ładniejszy ;-) a w moim otoczeniu typowe rodziny jeżdżą Multivanem (standard to 5-8 osób bez dziadków)