Aktywne Wpisy
zielonzielon +205
cardenas +84
Przypominam, że PO to partia dla rogaczy (ang. cuck) takich samych jak ich lider. Żaden szanujący się mężczyzna nie głosuje na tę partię męskich feministów.
#bekazpo #bekazlewactwa #platformaobywatelska #konfederacja #polityka
#bekazpo #bekazlewactwa #platformaobywatelska #konfederacja #polityka
Z używek najkonkretniej brałem pod uwagę 4-5 letnie Audi A5 w kwocie 80-110 tysięcy i jedną sztukę już miałem kupić, ale dzięki pewnemu mirkowi zrezygnowałem ;)
Ostatecznie wybrałem Megane prosto z salonu i chyba to była dobra decyzja.
Jeśli ktoś ma podobne rozkminy to poniżej moje za i przeciw.
Na plus dla Audi: większy prestiż marki, mocny silnik (230 koni), kozacki wygląd z zewnątrz.
Niestety dużo też jest na minus: sypiące się silniki (problem z łykaniem oleju), staro wyglądające wnętrze, zdarzały się wersje z monochromatycznym ekranem pomiędzy zegarami, bardzo drogie ubezpieczenie (ponad 6k rocznie), znacznie droższe utrzymanie, bardzo często kradzione, przebiegi w okolicach 200 tysięcy, ciężko znaleźć sensowną wersję, no i co najgorsze dużo większa szansa na zostanie oszukanym (wady prawne, blacharskie, mechaniczne).
Na plus dla Megane: fajnie wygląda jak na kompakt, świeży model, nowy silnik na gwarancji (ale tylko 130 koni), świeżo wyglądające i całkiem nieźle wykonane wnętrze, oświetlenie ambientowe, "darmowe" przeglądy, zegary wirtualne (można zmieniać ich wygląd), Android Auto (super sprawa), fajnie działające Hands Free, żaden szanujący się złodziej tego nie ukradnie, tańsze w zakupie niż kilkuletnie audi, możliwość konfiguracji pod siebie, mała szansa na zostanie oszukanym no i co również ważne świadomość, że jest się pierwszym użytkownikiem :)
Na minus: jest to Renault :)
#samochody #audi #renault
@saycool: jak dostaniesz 45k po przekręceniu licznika na 160 tys. to będzie max
@wasiuu: Powiem Ci moje zdanie na ten temat, ale absolutnie nie twierdzę że inni też tak powinni robić.
Jak dla mnie kupno nowego auta z salonu to właśnie bycie wyruchanym. Utrata warości po roku, dwóch,
@jaroslaw_madry: łańcuch w prostych 4 tłokowych silnikach typu 1.4, 1.8 i 2.0 TFSI to koszt typu 2000zł, 1200zł częście i 800 wymiana. Koszt podobny do rozrządu paskowego bo jest normalny dostęp. A wymienia się go jak już się rozciągnie, czyli różnie, raz 100, raz 200kkm i więcej. Więc jak policzysz
niech Ci służy i elektryka niech nie pada za szybko
@bartez_94
tobie na szczęście nie grozi zakup nowego samochodu i musisz się zadowolić wypierdzianymi Mercedesami po taksówce z Niemiec, więc po co w ogóle to gdybanie?
Mimo wszystko zrazil mnie odsetek wad po kilkuletnim okresie - piecio-szescioletnie meganki niestety wyjatkowo czesto trapia liczne problemy, z najbardziej oslowiona elektryka.
Bolesne jest tez to, jak te auta strasznie traca na wartosci w pare lat po wyjezdzie z salonu, bo uzywanych malo kto chce kupowac., wlasnie ze wzgledu na problemy po paru latach.
Osobiscie wybralem
Tak jak pisałem wyżej osiągi zbliżone do Alfy 159 150 koni.
Jeśli ktoś nie musi się cały czas ścigać to wystarczy.
@m4kb0l: Tak, full czyli do jazdy nocą. Niby jest xenon ale kupując nowy samochód chciałbym w nim nowe technologie.
Brak wirtualnego kokpitu bym przeżył bo ekran pomiędzy zegarami jest dosyć duży i można
Jak ktoś tak bardzo jest napalony to rabaty u brokerów na nowe są po 37%.