Wpis z mikrobloga

Ja rozumiem, jakby jechał lewym. Ale wąty o jechanie środkowym? xD Czy ty jesteś normalny człowieku? Czy Ty wiesz jak działają drogi? Na tym odcinku jest w cholere zjazdów w prawo. Koleś jedzie prosto, więc jedzie środkiem. Nikomu nic nie blokuje, a Ty masz wąty. No jaki polak to ja nie xD


@kotnaklawiaturze: Na Trasie Torunskiej prawy pas sie nigdzie nie konczy. Do zjazdow w prawo sa pasy wyłączenia, wiec
  • Odpowiedz
@wilku88: Czy wy wogle kiedykolwiek jechaliście autem? xD Też mnie #!$%@?ą szeryfowie LEWEGO pasa, ale wąty o jechanie środkiem, to dla mnie prawdziwa nowość. Przepis o konieczności jechania prawy non stop to przepis nierealistyczny, niepraktyczny i ustawodawca miał na myśli "nie blokuj wyprzedzania #!$%@?" a nie "TYLKO PRAWY PAS ALBO SZTUM". No chyba że nikt nigdy nie jeździ środkiem, a policja łapie jak #!$%@? tych nieprzepisowych na środku, a dziury
  • Odpowiedz
dla tych co lubią masturbować się przepisami może trafi taki argument, że jazda skrajnie prawym pasem najczęściej sprowadza się do jazdy slalomem (omijanie ciężarówek, kamperów) - co też jest sprzeczne z zasadami bezpiecznej jazdy.

@ptasznik69: Ale tu nie chodzi o sytuacje, gdzie musisz sie wciskac na chwile miedzy dwa tiry, bo jest akurat wolne miejsce i jest obowiazek jazdy prawym ze wszelka cene. Nie wtedy, gdy jedziesz srodkowym 120 km/h
  • Odpowiedz
@wilku88: Czy wy wogle kiedykolwiek jechaliście autem? xD Też mnie #!$%@?ą szeryfowie LEWEGO pasa, ale wąty o jechanie środkiem, to dla mnie prawdziwa nowość.


@kotnaklawiaturze: #!$%@? mają ambicję, by zawsze pokazać że jest ktoś gorszy od nich. Idealnie do tego pasują "zamulacze" jadący środkowym pasem, albo mający czelność wyprzedzić lewym gdy tym lewym chciał pojechać PAN KRÓL 150km/h...
  • Odpowiedz
@Xaveri: Przecież na drodze ekspresowej nie ma skrętów w lewo a każdy zjazd jest dobrze oznakowany i zwykle nawet jadąc 200 cieżko jest przegapić swój zjazd. @Fryceusz: Jeżeli jedzie kulturalny kierowca to zjedzie na środkowy pas a jeżeli nie to i tak wole być przyblokowany przez hama przy wjeżdżaniu, co przy mocniejszym aucie problemem nie jest, niż ugrzęznąć na lewym gdy prawy jest wolny. Zdarzają się ewenementy co
  • Odpowiedz
@Xaveri: Przecież na drodze ekspresowej nie ma skrętów w lewo a każdy zjazd jest dobrze oznakowany i zwykle nawet jadąc 200 cieżko jest przegapić swój zjazd.


@Zydomasoneria: gorzej, że w Warszawie na tych trasach czasami masz oddzielenie zjazdu dłuuuuugo przed tym kiedy to by było tak naprawdę konieczne. Jeden błąd i jesteś 10-20km w dupę. No i pomijając kwestię przegapiania zjazdów - lepiej przy wjazdach jechać środkowym i
  • Odpowiedz
@kotnaklawiaturze: Odpowiem cytatem z samego siebie kilka postow wyzej. Nie chodzi o ortodoksyjne traktowanie przepisow w stylu prawy pas albo sztum. Chodzi o baranow, ktorzy uparcie blokuja srodkowy, mimo ze maja wolny prawy, bo moze za kilometr bedzie zjazd.

Ale tu nie chodzi o sytuacje, gdzie musisz sie wciskac na chwile miedzy dwa tiry, bo jest akurat wolne miejsce i jest obowiazek jazdy prawym ze wszelka cene. Nie wtedy, gdy
wilku88 - @kotnaklawiaturze: Odpowiem cytatem z samego siebie kilka postow wyzej. Nie...

źródło: comment_hVv1ZkRQWS2jb8HJrfVsvlHoQOhpuhV1.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@enron: Tylko takie zjazdy są zwykle z prawej a wiec bardziej logiczne jest trzymanie się prawego pasa. I jak nie znam drogi to zawsze patrzę szczególnie na znali a jeżeli się pogubię to zwalniam ale tak by nie blokować czyli staram się trzymać prawego pasa.
  • Odpowiedz
#!$%@? mają ambicję, by zawsze pokazać że jest ktoś gorszy od nich. Idealnie do tego pasują "zamulacze" jadący środkowym pasem, albo mający czelność wyprzedzić lewym gdy tym lewym chciał


@enron: Jezdze samochodem z silnikiem 1.0, nie jestem #!$%@? i wkurzaja mnie barany srodkowego pasa i co teras?
Nie denerwuja mnie, bo nie moge jechac 150 km/h, ale dlatego, bo jadac 100 km/h nie moge wyprzedzic tirow srodkowym pasem, bo tam
  • Odpowiedz
@enron: Tylko takie zjazdy są zwykle z prawej a wiec bardziej logiczne jest trzymanie się prawego pasa.


Nie chodzi o to, że kierowca nie zdąży zjechać - tylko o to, że może trafić mimowolnie na zjazd na który nie chciał trafić.

I jak nie znam drogi to zawsze patrzę szczególnie na znali a jeżeli się pogubię to zwalniam ale tak by nie blokować czyli staram się trzymać prawego
  • Odpowiedz
gorzej, że w Warszawie na tych trasach czasami masz oddzielenie zjazdu dłuuuuugo przed tym kiedy to by było tak naprawdę konieczne. Jeden błąd i jesteś 10-20km w dupę. N


@enron: Juz Ci tlumacze dlaczego tak jest. Nowoczesne drogi ekspresowe i autostrady w przypadku gdy jest duzo wezlow w malych odleglosciach od siebie dzieli sie na dwie czesci, jezdnie do tranzytu i do ruchu lokalnego. Jezdnie do ruchu lokalnego obsluguja kazdy
  • Odpowiedz
@wilku88: spoko tylko ja nie rozumiem jaki masz problem w sytuacji takiej jak na zdjęciu :D ruch taki, ze go w sumie nie ma i oni sobie jadą bezpiecznie srodkowym bo mają po obu stronach duzo miejsca. Ja sam tak jezdze. Tak samo jak jestem np. zwolennikiem jazdy ciągle lewym pasem w momencie gdy np. jade 150 i jade szybciej od wszystkich na srodkowym i prawym jest duzo samochodow. Na
  • Odpowiedz
@monarchista: wydaje mi się że tu nie chodzi tylko o to konkretne zdjęcie - on mówi o całokształcie, że to nie jest występek. Przecież każdy się kiedyś zagapił, zapatrzył itp a w tej sytuacji to jest nagminne a to że jest pusto i ludzie zamiast wyplenić złe nawyki to je jeszcze utwierdzają. Bo skoro jedzie tak jak jest pusto to znaczy że jak jest pełno to jedzie tak samo, nie
  • Odpowiedz
@lets_gou_tnijmy_wuosy: owszem to co mowisz jest prawdą ale sztywne reguły ktore nie maja sensu we wszystkich warunkach pogłębiają tylko debilizm ludzki. Dlatego ja jestem przeciwny wrzucania wszystkich do jednego wora bo tak. Ludzi na nauce jazdy niestety nieucza myslec tylko uczą jak zdać egzamin. Ale to juz grubszy temat.
  • Odpowiedz
@Mesosfet #!$%@? cię to że ktoś jedzie środkowym ale zdjęcie w czasie jazdy robione przez kierowcę już jest spoko? No chyba że masz rejestrator na wysięgniku. ))¯_(ツ)_/¯
To powiem Ci, że to ty powoduje większe zagrożenie.
  • Odpowiedz