Wpis z mikrobloga

@Mesosfet: różnie to bywa. Akurat w tym wypadku nie powinien jechać prawym chyba że za chwilę jest rozjazd (dwa prawe do zjazdu i pod światła a dwa lewe na wprost trasą). Ale są też inne sytuacje kiedy lewy ma sens. W mieście prawy pas to często kłopoty. Ktoś parkuje, ktoś inny na awaryjnych z dostawą do sklepu albo taksówką i gorszy stan nawierzchni. A poza miastem koleiny jak cholera, dziury.
  • Odpowiedz
no ja jeżdżę środkowym, powiem więcej, będę jeździł środkowym:


a) bo mogę

b) bo mi tak wygodnie

c) bo inni też jeżdżą środkowym i to jest normalne, nienormalne są twoje postjanuszowe wynurzenia i oderwane od rzeczywistości teoretyzowanie jak również wyzywanie ludzi od imbecyli


@
  • Odpowiedz
@tomszczyk

Jedzie autystyczny janusz srodkowym 100km/h, ty jedziesz 130km/h i jedzie sebek w bmw 180 km/h. gdyby wszyscy byli normalni to ja wyprzedzam srodkiem

gdyby wszyscy byli normalni, to by nie łamali ograniczenia prędkości


Kwintesencja polaczkowania na drogach, zamiast jeździć bezpiecznie z rozwagą i podejściem do innych uczestników ruchu jak do ludzi, to ból dupienie o KWIII BO KODEKS PRZEPISY DURR.
  • Odpowiedz
@Mesosfet: @ameliniowyguzik: @Mirekzkolega: w DE, gdzie prawie każda autostrada ma 3 pasy, zazwyczaj wygląda to tak, że prawy jest dla ciężarówek i innych wolno poruszających się pojazdów, środkowym jadą osobówki z prędkością 130-160km/h a lewy służy do wyprzedzania lub pojazdów jadących 220km/h+. Ruch jest płynny i szybko wydaje się to naturalne.
  • Odpowiedz
@Mesosfet: > w DE, gdzie prawie każda autostrada ma 3 pasy,

@zenon1002: Raczysz żartować... Te legendarne naziautobahny to mit. Oczywiście, wokół Berlina czy w zagłębiu Ruhry to jest tych pasów wiele ale u nas autostrada przez GOP też ma 3 pasy.
  • Odpowiedz