Wpis z mikrobloga

Po roku akumulator się spieprzył w JBL FLIP 3. Pełne naładowanie i gra max z 30 minut przy tym charcząc. Niby dwa lata gearancji od producenta, jednakże kupowałem na allegro i jak napisali mi z JBL w Katowicach , że niestety ten głośnik nie pochodzi z ich dystrybucji.

Sprzedawca również nie chcę nic z tym zrobić. Stąd moje pytanie - czy coś jeszcze mogę zrobić? Rękojmia chyba odpada tak, bo do dwóch miesiecy musiałbym zgłosić usterkę czy jak to wygląda?

#kiciochpyta
#prawo
#allegro
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@obserwator_2 Kto, producent czy sprzedawca? Pierwszy raz się spotykam z taką sprawą, także nie wiem za bardzo co robić. W necie inni również po czasie mieli taki sam problem, co wskazuję na wadę produktu.
  • Odpowiedz
  • 0
@turok2016 Sprzedawca odpisał coś takiego, gdy opisałem mu problem:

Bateria w głośniku zużywa się z czasem, podobnie jak np w telefonie. Producent nie gwarantuje żywotności baterii na tym samym poziomie przez cały czas. W razie pytań, należy się skontaktować z autoryzowanym serwisem producenta.
  • Odpowiedz
  • 0
@obserwator_2 @turok2016 Czytam o tej rękojmi i chyba jestem w domu. Piszę że do dwóch lat jak powstanie jakąś usterka to mogę z niej skorzystać tak? Ewidentnie jest to wada fabryczna, która w sumie uniemożliwia normalnie korzystanie z głośnika. Dobrze myślę?
  • Odpowiedz
  • 0
@Wychwalany Przepraszam, ale jak głośnik ma grać 10 godzin a gra 30 minut przy tym charcząc to coś chyba jest nie tak. Jakby grał 5 to bym nic nie powiedział.

Nic no, przejde się do rzecznika praw konsumenta i zobaczę w jakiej jestem sytuacji.
  • Odpowiedz