Wpis z mikrobloga

@rdy: jakoś na początku stycznia odebrałam paczkę zamówioną w listopadzie, bo stwierdziłam, że nie będę jeździć do jakichś innych paczkomatów, skoro zamawiałam do jednego konkretnego.
a jak mają tam za mało miejsca to niech se drugi obok postawią, płacę im za dostarczenie paczki tam, gdzie ja chcę, a nie za wycieczki krajoznawcze
  • Odpowiedz
@rdy ostatnio miałem podobnie. Wkurzyłem sie i napisałem maila co o nich myślę bo dodzwonić się ciężko. Wczoraj byłem zmuszony do skorzystania z ich usług i pani dzwoni do mnie i kulturalnie się pyta czy kurier może zostawić paczkę w innym paczkomacie. Nie wiem, może mój mail się do tego przyczynił
  • Odpowiedz
@rdy: moją paczkę, za którą zapłaciłem, oddali komuś innemu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tydzień starałem się o jej zwrot, wykonałem kilkanaście telefonów... Nawet słowa "przepraszam" nie usłyszałem.
Mimo, że doceniam pomysł z paczkomatami, to jednak życzę inpostowi szybkiej upadłości, mając nadzieję, że ten rynek przejmie lepsza firma.
  • Odpowiedz
@rdy: > w grudniu za każdym razem pytali
Ciebie może pytali. Co najmniej części innych Mireczków nie, wypok świadkiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@rdy: nie dostałeś żadnego maila? miałem podobną sytuację, tylko najpierw dostałem dzień wcześniej maila czy wyrażam zgodę, z informacją, że jeśli nie, to muszę liczyć się z możliwym opóźnieniem w dostawie
  • Odpowiedz
nie dostałeś żadnego maila?


@shar: spodziewasz się, że mimo tego, iż autor wpisu na mirko kilka razy napisał, że nie dostał, to nagle Tobie odpisze, że jednak dostał? ( ͡º ͜ʖ͡º) Nie, @rdy deklaruje że NIE dostał i Mircy pisali o podobnych przekierowaniach bez ostrzeżenia co najmniej w grudniu a z tego co mi się wydaje to chyba i w listopadzie
  • Odpowiedz