Wpis z mikrobloga

@rdy: Ja musiałem się z pracy zwalniać bo inPost dał paczkę w miejscu czynnym od 9-17... kiedy ja mam czas o 20 i dlatego wybrałem paczkomat... k... dziadostwo.
  • Odpowiedz
  • 0
@rdy a z ciekawosci - zamawiales do tego paczkomatu na stacji WKD czy jeszcze gdzie indziej? (sasiad here)
  • Odpowiedz
Już żadnych wiadomości się nie dostaje. Po kontakcie telefonicznym z inpostem powiedzieli, że było to tylko przez święta kiedy ruch był duży
  • Odpowiedz
@rdy: Mi raz przekierowali paczkę do innego paczkomatu bez żadnej informacji. Dostaję smsa, że mam paczkę do odbioru w paczkomacie, w którym chciałam. Idę zadowolona, by odebrać. Paczki o podanym numerze nie ma. Zonk z mojej strony. Poszłam sprawdzić paczkomaty po drugiej stronie ulicy [adres oczywiście jest tam inny]. Dziwnym trafem paczka się właśnie tam znalazła. Sytuacja sprzed kilku miesięcy.
  • Odpowiedz
@rdy wolałabyś żeby powiedzieli ci że.masz e ryj a tych godzinach odebrać pod packomatem bo.pracownim będzie . A może wolisz żeby paczkę ci cofnęli. Ciesz się że.masz.na inny. Punkcie. Możesz odebrać 24/7 .
  • Odpowiedz
@vviktor_88 weź nie #!$%@?, paczkę odbierasz gdy jest to wygodne, a nie biegiem do paczkomatu, gdy tylko sms przyjdzie. Oczywiście nosacza trza było wsadzić, kompleksy podleczyć.
  • Odpowiedz
@qdlatyxes: Odbieram paczkę jak najszybciej mogę, bo jestem myślącym człowiekiem i wiem że występują sytuację gdy paczkomaty są zapchane i dochodzi właśnie do takich sytuacji. Z resztą inpost sam o to grzecznie prosi w komunikacji wysyłanej do klienta.
  • Odpowiedz
@vviktor_88 zastanawiasz się czasem nim coś napiszesz? Firma oferuje usługę, której nie jest w stanie wykonać, ale winni są klienci. Może niech napiszą w ofercie, że paczka 8h i jest zabierana? Nie zrobią tego, bo obroty by spadły.
  • Odpowiedz