Aktywne Wpisy
erebeuzet +57
różowa uparla sie, ze wyśle młodszą córkę do komunii.
ostatnio w kosciele byliśmy 5 lat temu na pogrzebie. normalnie nie praktykujemy, choc jak obudzisz mnie w nocy to prawie każdą modlitwe z pamięci wyrecytuje. tak mnie zindoktrynowali w dziecinstwie.
Ale córka nie wie nawet kto to jezus.
świadomie nigdy nie zapoznawalem jej z tymi #!$%@?.
Starsza, którą tez różowa splugawila komunią, a ktora kazala się wypisac z religii mówi, ze niech idzie
ostatnio w kosciele byliśmy 5 lat temu na pogrzebie. normalnie nie praktykujemy, choc jak obudzisz mnie w nocy to prawie każdą modlitwe z pamięci wyrecytuje. tak mnie zindoktrynowali w dziecinstwie.
Ale córka nie wie nawet kto to jezus.
świadomie nigdy nie zapoznawalem jej z tymi #!$%@?.
Starsza, którą tez różowa splugawila komunią, a ktora kazala się wypisac z religii mówi, ze niech idzie
Malenaa +1
Jeżdżę pomagać mojej dziewczynie w przeprowadzce (razem od pół roku), malowaliśmy pokoje, trochę rzeczy przenosiliśmy. Przeprowadza się z matką, nie mają za bardzo żadnego chłopa żeby im pomógł z takimi robotami. Byłem pomagać tam 5 razy, ze 3 razy od rana do wieczora,mam jakoś 40 minut drogi do niej. Nie dają mi żadnych pieniędzy za to, tylko wyżerkę i podziękowania.
Mieszkam z rodzicami i oni twierdzą, że się daje wykorzystywać i sobie
Mieszkam z rodzicami i oni twierdzą, że się daje wykorzystywać i sobie
Kto ma rację?
- Ja 80.0% (740)
- Moi rodzice 20.0% (185)
ZiŁ-132S powstał w lutym 1964 roku w biurze konstrukcyjnym moskiewskiej fabryki samochodów z połączenia szoferki i skróconego nadwozia ciężarówki ZiŁ-164 z specjalną platformą do której przymocowano cztery koła w kształcie walców-rolek. Pojazd otrzymał silnik o mocy 104 KM, który napędzał wszystkie cztery rolki. Co ciekawe, skrętna była tylko tylna oś, natomiast hamulce bębnowe zamontowano tylko na przednich kołach.
Oryginalna konstrukcja ważyła 5440 kg, promień skrętu wynosił 8 metrów, a maksymalna prędkość na drodze wynosiła około 55 km/h. Przeprowadzone testy wykazały jednak, że taki napęd znacznie utrudnia manewrowanie pojazdem, który podczas jazdy był bardzo niestabilny. Mający problemy z opanowaniem ciężarówki kierowcy odmawiali jazdy, co doprowadziło do zamknięcia projektu.
Los prototypu ZiŁ-a-132S nie jest znany – prawdopodobnie został zezłomowany. Co ciekawe, podobny napęd testowano w późniejszych latach na innych, zwykle mniejszych pojazdach – wyniki testów były prawdopodobnie takie same.
Źródło SmartAge.pl
#motoryzacja #samochody #ciekawostki #historia #zsrr